אופנה

רשת נעלי TOGO MEN, בחרה בשחקן אסף הרץ להיות הפרזנטור הגברי הראשון שלה

0
0

השחקן אסף הרץ, יקבל 80,000$ לשנה ◄ מאיר נג’בי, מנכ”ל ובעלים של ’רשת נעלי ’TOGO; “הרץ, מזוהה עם ערכי המותג של הרשת, המשדר מראה צעיר, מעודכן, רענן, גברי, סקסי, שיקי ואופנתי”.
רשת נעלי  TOGO MEN, בחרה בשחקן אסף הרץ להיות הפרזנטור הגברי הראשון שלה
רשת נעלי TOGO MEN, בחרה בשחקן אסף הרץ, להיות הפרזנטור הגברי הראשון שלה

רשת נעלי TOGO, בחרה בשחקן אסף הרץ כפרזנטור הגברי הראשון של קולקציית נעלי הגברים של רשת TOGO, לתקופה של שנה, עבור 80 אלף דולר. הרץ יככב בקמפיין קולקציית עונת החורף הקרובה לגברים ויוביל את הטרנדים של סתיו-חורף 2013/14 וכמו כן את קיץ 2014.

אסף הרץ (22, נולד ב-13 בדצמבר 1991), המנוהל אישית ב’סוכנות יולי’, משרת בצה”ל על תקן שחקן מצטיין. כמו כן, משחק כבר שלוש עונות בסדרה “אליפים”, ב’ערוץ הילדים’, ומנחה את תוכנית הקיץ “הבנים והבנות” המשודרת מדי יום בערוץ.

בנוסף, הצטלם הרץ, לסרט הקולנוע “שש פעמים” ואף זכה במקום הראשון ב”רוקדים עם כוכבים” שם הכיר את האקסית הטריה, עמית פרקש.

סיון פיטוסי-שרי ישראלי, יח”צ, ציינה, ומסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בימים אלו, עובד הרץ, על חומרים אישיים לטובת אלבום סולו. עבור הרץ – מדובר בקמפיין הראשון לחברת אופנה”.

מאיר נג’בי, מנכ”ל ובעלים של ’רשת נעלי TOGO’, אמר, כי; “אסף הרץ, מזוהה עם ערכי המותג של הרשת, המשדר מראה צעיר, מעודכן, רענן, גברי, סקסי, שיקי ואופנתי. הרץ, כמייצג את רשת נעלי TOGO, נחשב כאהוב ומוכר בכל רחבי הארץ ובכל הגילאים, מהווה מודל לחיקוי ונתפס כגברי, מחוספס ובעל מראה ארץ ישראלי”.

אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין אסף ל-TOGO, בטוחים שבחירתו לפרזנטור הראשון של קולקציית נעלי הגברים של TOGO, היא נכונה ומדויקת ומברכים על הצטרפותו למשפחה”.

רשת נעלי TO GO, מונה כ- 72 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, הרשת מציעה מגוון רחב של נעלי נשים וילדים המעוצבות על פי הטרנדים המובילים בעולם האופנה, במחירים השווים לכל נפש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן