חדרה | בחירות 2013

חדרה: מפלגת העבודה בעיר, מסתערת בבחירות על כיסא ב’מועצת עיריית חדרה’

0
0

מפלגת “העבודה” בראשות יו”ר העבודה סניף חדרה מר צביקה לזרוביץ, נכנסת לפעילות גבוהה לקראת ה’בחירות לרשויות המקומיות 2013’, ומבקשת מחברי המפלגה לתמוך בה במועצת העיר חדרה, ובכך לשחזר ההישג שלה בבחירות הכלליות לכנסת ה-19 (22.01.13), להשיג תוצאה של 12% מכלל המצביעים, הישג שמשנת 1999 לא שוחזר בעיר.
חדרה: מפלגת העבודה בעיר, מסתערת בבחירות על כיסא ב’מועצת עיריית חדרה’
חדרה: מפלגת העבודה בעיר, מסתערת בבחירות על כיסא ב’מועצת עיריית חדרה’

מפלגת העבודה, הכריזה רשמית היום (שני, כ”ט אב, התשע”ג), כי מר צביקה לזרוביץ (46), הוא האיש אשר יעמוד בראש רשימת מפלגת העבודה בעיר חדרה, בבחירות למועצת עיריית חדרה, ב-22.10.13.

מר צביקה לזרוביץ, בן 46, נשוי + שלושה ילדים, חדרתי, מזה 20 שנה, אשר ילדיו נולדו בחדרה, מסר בלעדית לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מפלגת העבודה, היא מפלגה חברתית המייצגת את כל שכבות האוכלוסייה, אשר תדאג למעמד הביניים והשכבות החלשות בעיר. אני משוכנע, כי; “העבודה” בעיר חדרה, תחזור לקבוע את סדר היום הציבורי בעיר, כפי שהיה בעבר”.

על הרכב וסיכוייה של מפלגת “העבודה” המתחדשת בעיר חדרה, אומר מר לזרוביץ, ראש רשימת סניף מפלגת העבודה חדרה, כי הוא גאה להזכיר, כי כיו”ר מטה הבחירות לכנסת ה-19 של מפלגת העבודה בעיר חדרה; “הצליחה המפלגה בראשותי להשיג תוצאה של 12% מכלל המצבעים, הישג שמשנת 1999, לא שוחזר בעיר חדרה”.

לזרוביץ, מדגיש, כי; “הרשימה שתוצג בקרוב, תורכב מתושבים שהם אכפתיים חדשים וותיקים, צעירים ומבוגרים, נשים וגברים שגדלו בעיר חדרה, בחרו להתגורר בה ולגדל בה את ילדיהם”.

“אני מבטיח לאלפי בוחרינו שבהנהגתי, כי נתחדש נתרענן ונעשה הכל לייצג באופן מוחלט את האינטרסים של התושבים. נשקיע לילות כימים על מנת לטפל בפניות הציבור, אנחנו נהייה הכתובת לכל בקשה, לכל מה שמפריע ומציק לתושב ולא היה לו למי לפנות”.

לזרוביץ, ראש רשימת מפלגת העבודה בעיר חדרה, מוסיף, כי; “מפלגת העבודה, שסימנה ’אמת’, ואשר מתמודדת ל’מועצת עיריית חדרה’, היא מפלגה חברתית, המייצגת את כל שכבות האוכלוסייה, אנו נדאג למעמד הביניים והשכבות החלשות בעיר. אני משוכנע, כי “העבודה”, תחזור לקבוע את סדר היום הציבורי בעיר, כפי שהיה בעבר”.

▼ מתוך מצע רשימת סניף מפלגת העבודה – חדרה;

● נפעל למען מינהל ציבורי תקין עם תוכנית עבודה סדורה בהתאם לחזון אותו אנו רוצים להוביל בעיר. אנו בית חם לכל תושב ללא קשר למועמד בו הוא תומך.

● חברי הרשימה אשר הקדישו מזמנם למען תושבי העיר במשך שנים, מפעילות למען החינוך, גנים, בתי ספר, הנהגות הורים ופעילויות קהילה, ספורט תרבות הפנאי. אנו מגיעים מתוך העשייה.

● ברשימה שנציג, נשים וגברים בעלי ניסיון ניהולי מוכח של מערכות ציבוריות ועסקיות, ניהול תקציבים, קבלת החלטות, הקמת שירותי קהילה ומתנדבים. פעילות ציבורית למניעת אלימות, זה”ב, אכיפה וביטחון.

● אנו מתחייבים לניהול מערכת בחירות אחראית ורצינית. פעילינו מחויבים לשמירה על תרבות הדיון, שפה ומתן כבוד למתמודדים. לפני הכל להיות בני אדם. כולנו נמשיך לחיות בחדרה גם לאחר הבחירות.

● כמו כן, הרשימה שלנו חשופה בפניכם התושבים, לשיפוטכם, אנו מאמינים בשקיפות וכך נמשיך לנהוג.

● כתושבים אנחנו חיים את היום יום ומודעים למצוקות ולנושאים הדורשים טיפול בכל תחום-תשתיות, חינוך, פנאי, בטחון, שרות לתושב. מהרגע הראשון, נפעל לטפל באופן אחראי ובשקיפות מלאה בכל הנושאים.

● יחד עם זאת נפעל להקמת יחידת תכנון אסטרטגית בשיתוף תושבים וגורמים מקצועיים שתבנה תוכנית לעתיד העיר. לא עוד לטווח הקצר אלא לעוד חמש ועשר שנים.

לזרוביץ, המוביל את מפלגת העבודה בעיר חדרה, ב’בחירות לרשויות המקומיות 2013’, מספר, כי בפגישת פעילים בשבוע שעבר, עשרות ביקשו להתנדב ולעזור; “נשמח תמיד לצרף פעילים נוספים לשורותינו. אני מאמין בציבור החדרתי, כי יעשה מאמץ ביום הבחירות ל’רשות המקומית’ ב-22.10.13, כדי להחזיר את ’העבודה’ לעבודה בעיריית חדרה, ב’אמת’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן