עובדים | תעסוקה | כוח אדם

עובדי הביטוח הלאומי, לא יקבלו היום (ה’, 1.8.13) קהל בסניפים ברחבי הארץ

0
0

לנוכח המצוקה הגוברת בכוח האדם וכוונות ההנהלה להפריט שירותים ◄ יו”ר הועד הארצי של עובדי הביטוח הלאומי, הגב’ סימונה סונגו; “הצענו להגביר את השקיפות, והכל כדי להביא להקלה אמיתית על האזרחים. אבל, הנה, למרות שברור לכולם שכל חלופה, תעלה יותר כסף, מתברר, כי לא האזרח הוא שמעניין את הנהלת המוסד – אלא אך ורק הפגיעה בעובדים!!!”.
עובדי הביטוח הלאומי, לא יקבלו היום (ה’, 1.8.13) קהל בסניפים ברחבי הארץ
עובדי הביטוח הלאומי, לא יקבלו היום (ה’, 1.8.13), קהל בסניפים ברחבי הארץ

היום (חמישי, כ”ה באב תשע”ג, 1.8.2013), לא יקבלו עובדי הביטוח הלאומי, קהל בסניפי המוסד ברחבי ישראל. ההחלטה על העיצומים, התקבלה בתום אסיפת הסברה סוערת שקיימו עובדי הסניפים בביטוח הלאומי, במהלכה, התברר, כי המשא ומתן שמקיים הועד הארצי עם הנהלת המוסד, זה יותר מ-15 חודשים – לא רק שאינו מניב תוצאות כלשהן, אלא שלטענתם נוקטת ההנהלה צעדים חד צדדיים, ואף יוזמת הפרטת שירותים, כמו; ועדות ערר רפואיות אל מחוץ לכותלי המוסד.

“זה יותר משנה, שאנחנו באים להנהלת המוסד לביטוח לאומי בידיים נקיות, כדי לדון בהקצאת המשאבים החיוניים לשמירה על רמת השירות לאזרחים הנזקקים לשירותנו ולנוכח תוספת העומס המוטל עלינו – אך לשווא!” – אומרת יו”ר הועד הארצי של עובדי הביטוח הלאומי, הגב’ סימונה סונגו מזרחי.

בתחילת השבוע, הודיע הוועד הארצי, להנהלת המוסד לביטוח לאומי בראשות שלמה מור-יוסף, כי; “העובדים, יינקטו בעיצומים שלא ישפיעו על השירות לקהל.

אולם, לאחר שההנהלה ניסתה למנוע מהעובדים לממש את זכותם למחאה לגיטימית ואף שיגרה איומים לציבור העובדים, החליטו, כאמור, עובדי הביטוח הלאומי, לתת לנציגיהם בוועד הארצי, גיבוי מוחלט להמשיך ולנקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת לסכל את המשך הסחבת שנוקטת ההנהלה ולהדוף את המגמה להפרטת שירותים של הביטוח הלאומי והוצאתם למיקור חוץ”.

כדוגמא, מציינים, עובדי הביטוח הלאומי, את הכוונה השערורייתית מבחינתם של ההנהלה להוציא את ועדות הערר מהביטוח הלאומי; “אנחנו הרי לא מתנגדים סדרתיים. כשהנהלת המוסד, ביקשה להקים באמצעות זכיין מערכת פגישות הכנה לאזרח לקראת הוועדות הרפואיות – אפשרנו זאת ללא כל דרישות או התנגדות.

אלא שכאן מדובר בפגיעה בפעילות ליבה של המוסד, בזמן שגם לגישת ההנהלה, אין כל בעיה בתפקוד הוועדות.

הפרטה של נושא רגיש כל כך כמו ’ועדות רפואיות’, עלולה לפתוח פתח מסוכן לשחיתויות, ויהיה בה, כדי לפגוע ב’סודיות הרפואית’, וצנעת הפרט של המערערים.

הצענו לעשות את הדבר הראשון המתבקש, לערוך רביזיה בספר התקנות, הצענו לשלב ידיים, ולקיים קמפיין משותף – הנהלה ועובדים, שיחזק את עצמאות הביטוח הלאומי.

זאת ועוד; לטענת יו”ר הועד הארצי של עובדי הסניפים ב’ביטוח הלאומי’, הגב’ סונגו-מזרחי; “הצענו להגביר את השקיפות, והכל כדי להביא להקלה אמיתית על האזרחים.

אבל, הנה, למרות שברור לכולם שכל חלופה, תעלה יותר כסף, מתברר, כי לא האזרח הוא שמעניין את הנהלת המוסד – אלא אך ורק הפגיעה בעובדים!!!”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן