אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: רכבו של השר לשעבר מר יעקב אדרי, והמועמד לראשות העיר, הוצת הלילה

0
0

ראש עיריית אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב, פנה לפיקוד מחוז צפון של משטרת ישראל; “המשטרה, חייבת לגלות, מה או מי גרם לשריפת הרכב של אדרי” ◄ אדרי, שימש כראש עיריית אור עקיבא בין השנים 1989 – 2003 ומתמודד שוב בבחירות לראשות העיר שתערכנה ב-22 אוקטובר השנה.
אור עקיבא: רכבו של השר לשעבר מר יעקב אדרי, והמועמד לראשות העיר, הוצת הלילה
אור עקיבא: רכבו של השר לשעבר מר יעקב אדרי, והמועמד לראשות העיר, הוצת הלילה

הבחירות המקומיות לעיריית אור עקיבא, כבר “בוערות”; הלילה (שני), הוצת על ידי אלמונים רכבו של השר לשעבר מר יעקב אדרי, 62, והמועמד לראשות העיר אור עקיבא, בבחירות שתערכנה ב-22 אוקטובר השנה.

בעקבות האירוע החמור, שיגר ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, פנייה דחופה אל מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, עם העתק למפקד המרחב, ומפקד תחנת משטרת חדרה, בו ביקש לחקור את נסיבות שריפת הרכב של מר אדרי.

“אני סבור, כי בשל רגישות הנושא והסמיכות לבחירות המקומיות, כי יש להביא לפענוח הפרשה, ולגלות באמת מי עומד מאחורי העניין” – כתב ראש העיר, מר יוסיפוב.

“אני דוחה את הטענות שהגיעו אלי שמדובר באירוע מבוים לצורכי בחירות” – הדגיש ראש עיריית אור עקיבא.

◄ יעקב אדרי

יעקב אדרי, לשעבר חבר הכנסת מטעם “הליכוד”, ותנועת “קדימה”, (נולד במרוקו ב-25 בנובמבר 1950), ועלה ארצה בשנת 1959. שימש כראש עיריית אור עקיבא בשנים 1989 – 2003.

ראש עיריית אור עקיבא מר יוסיפוב; להביא לפענוח הפרשה

שמחה יוסיפוב, נבחר לתפקיד ראש העיר לאחר שיעקב אדרי, היה ראש העיר הראשון שהחזיק בתפקיד כאשר הוכרזה אור עקיבא ממועצה לעיר ואם בישראל, ראש העיר אדרי, התפטר לפני 10 שנים, ובמרץ 2003, נבחר לכנסת ישראל מטעם הליכוד, ומונה לתפקיד סגן השר לביטחון פנים. מאז, כיהן אדרי, כנבחר ציבור בתפקידים לאומיים בכנסת, ובממשלה.

בשנת 2003, נבחר לכנסת ה-16 מטעם “הליכוד”, ועקב כך התפטר מתפקידו כראש עירייה. לאחר הרכבת הממשלה, ב-10 במרץ 2003, מונה לתפקיד סגן השר לביטחון פנים.

בנובמבר 2005 נמנה עם פורשי הליכוד אשר הקימו את סיעת קדימה. ב-18 בינואר 2006 מונה לתפקיד שר הבריאות והשר לפיתוח הנגב והגליל.

ב-4 במאי 2006, עם הקמת הממשלה ה-31, מונה לשר בלי תיק, המקשר בין הממשלה לכנסת. ב-27 ביולי 2006, מונה לתפקיד השר לענייני ירושלים, בנוסף לתפקידו כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

ב-25 בפברואר 2007, החליטה הממשלה, כי השר אדרי, ירכז את חגיגות שנת ה-60 של מדינת ישראל. ב-4 ביולי 2007, מונה לתפקיד השר לקליטת עלייה וכן השר לפיתוח הנגב והגליל, והעביר את סמכויות ריכוז חגיגות שנת ה-60 למדינת ישראל לשרה רוחמה אברהם.

בתקופת הפריימריז של מפלגתו, הפתיע השר אדרי את כולם כאשר לא תמך בשרה ציפי לבני או בשר שאול מופז אלא בשר מאיר שטרית שזכה בכל הסקרים למקום האחרון עם מתחת ל-6%.

אדרי הוא תושב העיר אור עקיבא, נשוי ואב ל-2. הוא יתמודד, כאמור, על ראשות עירו אור עקיבא, בבחירות שתערכנה ב-22 באוקטובר, השנה.

חלקו של המידע על יעקב אדרי, הוא מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן