חדרה | בחירות 2013

רו”ח אבי עזורה, נבחר למקום ה-3 ברשימת חדרה ביתנו

0
0

רו”ח עזורה; “רשימת “חדרה ביתנו”, פתחה את שורותיה להצטרפות חברים וותיקים’ ולא רק עולים חדשים מרוסיה ואל שורותיה עוברים יותר ויותר תושבים בהם גם צברים. משך שנים פעלתי מאחורי הקלעים במערכות הבחירות שעברו בעיר. פנו אלי לא פעם והציעו לי להיכנס למועצת העיר ולהשפיע מבפנים אבל לא מצאתי את האנשים הנכונים ללכת איתם ואת הגב המפלגתי המתאים”.
רו
רו”ח אבי עזורה, נבחר למקום ה-3 ברשימת חדרה ביתנו

רו”ח אבי עזורה, נבחר למקום ה-3 ברשימת “חדרה ביתנו” בראשות רומן גישר למועצת עיריית חדרה בבחירות לרשויות המקומיות ב- 22.10.2013. עזורה, יליד חדרה, בן 56, משתייך למשפחה וותיקה בעיר, הינו בעל משרד לראיית חשבון, משפטן, ואיש עסקים בתחום התעשייה, והנדל”ן.

“חדרה ביתנו” מבחינתו של רו”ח עזורה, והעומד בראשה רומן גישר מטרתה האסטרטגית היא לשנות את סדרי העדיפויות, כשבראשן איכות החיים של תושבי חדרה ושיפור פני העיר.

מרבית פעילותה של רשימת “חדרה ביתנו”, הנה בתחומי; הרווחה, קליטת עליה, תכנון ובניה וכן, תרבות וחינוך. הרשימה גאה בהישגים המשמעותיים ביותר הנם בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, בתחום הרווחה, תרבות הפנאי, ופיתוח העיר.

רשימת “חדרה ביתנו” חוסה תחת כנפי מפלגת “ישראל ביתנו”, פתחה את קמפיין הבחירות שלה לקראת הבחירות המוניציפאליות בעיר חדרה. תחת הסיסמא; “משנים סדרי עדיפויות”.

לדברי רו”ח עזורה; “רשימת “חדרה ביתנו”, פתחה את שורותיה להצטרפות חברים וותיקים’ ולא רק עולים חדשים מרוסיה ואל שורותיה עוברים יותר ויותר תושבים בהם גם צברים.

משך שנים פעלתי מאחורי הקלעים במערכות הבחירות שעברו בעיר. פנו אלי לא פעם והציעו לי להיכנס למועצת העיר ולהשפיע מבפנים אבל לא מצאתי את האנשים הנכונים ללכת איתם ואת הגב המפלגתי המתאים.

כשפגשתי את מר רומן גישר, הבנתי שמצאתי את הרשימה המייצגת באופן מובהק את דעותיי ושעם האנשים הנכונים שברשימת “חדרה ביתנו”, נצליח לשנות סדרי עדיפויות ולהצעיד את חדרה בדרך הנכונה הן ברווחה והן בחינוך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן