תאונת דרכים | תנועה

רכבת פגעה במכונית שנהגה צפצף על מחסום הרכבת באזור זכרון יעקב

0
0

נהג המכונית, בן 66, מהמועצה ממקומית דבוריה נפצע בינוני, ברכב בכביש 7011, בין קיבוץ נחשולים למושב דור ופונה לבית החולים הלל יפה בעיר חדרה ◄ אין בין נוסעי הרכבת נפגעים.
רכבת פגעה במכונית שנהגה צפצף על מחסום הרכבת באזור זכרון יעקב
רכבת פגעה במכונית שנהגה צפצף על מחסום הרכבת באזור זכרון יעקב

תאונה בין רכבת לבין רכב פרטי אירעה הבוקר (שישי, י”ט באב תשע”ג) במחסום מסילת הרכבת בכביש 7011, על פסי הרכבת באזור זכרון יעקב, בין קיבוץ נחשולים למושב דור (חוף הכרמל).

בשעה 09:16, התקבלה קריאה ב’מוקד מד”א מרחב שרון’, על רכבת, אשר ככל הנראה, פגעה אל המקום הוזנקו חובשים והפאראמדיקים כונני מד”א, גם ניידת טיפול נמרץ של מד”א במקביל, כ-50 נוסעי הרכבת, הועברו באותה שעה אל רכבת אחרת.

מבדיקה ראשונית של התאונה, עלה, כי נהג הרכב, בן 66, מהמועצה ממקומית דבוריה (דַּבּוּרִיַּה: دبورية) שבצפון בארץ, שהיה לבדו ברכב, ניסה בזיג זוג לחצות מחסום רכבת בעת שהמחסום ירד.

שלומי סילבר פרמדיק של מד”א מרחב שרון, אשר טיפל בפצוע, סיפר, כי; “כשהגעתי אל המקום, ראיתי סמוך לפסי הרכבת רכב עם פגיעה קשה מאוד, ברכב ישב לכוד גבר בשנות השישים כשהוא בהכרה מלאה עם פגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר שהוא חולץ מן הרכב, סרקנו, ווידאנו שאין נפגעים גם מנוסעי הרכבת, ופינינו את נהג הרכב הפרטי לבי”ח”.

זכי הלר, דובר מד”א, מסר, כי הפצוע, פונה באמבולנס נט”ן מד”א אל בי”ח הלל יפה בעיר חדרה, במצב בינוני עם חשד לפגיעת ראש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן