נדל"ן

חדרה: 65 דירות נמכרו בחודש אחד ב’פרויקט אקווה’ במערב העיר חדרה

0
0

המכירות בהיקף כספי של כ-85 מיליון ₪ ◄ ערן ברק, סמנכ”ל השיווק של חב’ הבנייה עמרם אברהם; “החלטנו לצאת בקמפיין פרסום ארצי רחב היקף, שבו חשפנו את שכונת עין הים בעיר חדרה, לקהלים שכלל לא הכירו את האזור ◄ מפילוח הרוכשים בפרויקט, עולה, כי 86% מגיעים מחוץ לעיר חדרה, מאזור השרון והמרכז.
חדרה: 65 דירות נמכרו בחודש אחד ב’פרויקט אקווה’ במערב העיר חדרה
חדרה: 65 דירות נמכרו בחודש אחד ב’פרויקט אקווה’ במערב העיר חדרה

65 דירות נמכרו במהלך חודש יוני האחרון, בפרויקט אקווה (AQUA), שבונות החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל בשכונת עין הים במערב חדרה, בהיקף כספי של כ-85 מיליון שקלים. הדירות נמכרו במסגרת מבצע מיוחד, במהלכו נמכרו דירות 4 חדרים במחיר של החל מ-1.09 מיליון שקלים, ודירות 5 חדרים במחיר של החל מ-1.23 מיליון שקלים.

בתחילת חודש יוני, יצאו החברות לשיווק של 118 יח”ד ב- 2 מגדלים, בני 16 קומות כל אחד, ב’פרויקט אקווה’. שני המגדלים האלה, מצטרפים לארבעת המגדלים שנמצאים בתהליכי שיווק, בנייה ואכלוס. במסגרת ההשקה, יצאו החברות בקמפיין פרסום ארצי רחב היקף בעלות של כ-1.2 מיליון שקל, אשר כלל; טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, עיתונות, ו-אינטרנט.

החברות ביצעו פילוח של הרוכשים במבצע, וממנו עולה, כי רוב הרוכשים (40%) הגיעו מאזור השרון, בין היתר מהערים; נתניה, רמת השרון, הרצליה, הוד השרון, ו-כפר יונה. עולה, כי 17% מהרוכשים הגיעו מאזור המרכז, בין היתר, מהערים; תל אביב, גבעתיים, ובעיר פתח תקווה, ו-14% הגיעו מאזור הצפון; חיפה, נשר, קריות, רמת ישי, וישובים נוספים באזור, 8% הגיעו מאזור ירושלים, ו-מודיעין. כאשר 10% נוספים, התפלגו בין דרום הארץ, אזור השפלה ו-תושבי חוץ.

לדברי ערן ברק, סמנכ”ל השיווק של חברת הבניה עמרם אברהם; “החלטנו לצאת בקמפיין פרסום ארצי רחב היקף, שבו חשפנו את שכונת עין הים בעיר חדרה, לקהלים שכלל לא הכירו את האזור, במטרה ליצור מודעות לשכונה וליתרונות שהיא מגלמת. תוצאות המבצע המוצלחות מוכיחות ש’מערב חדרה’ ממשיכה להוות הזדמנות נדל”ן, מצוינת עבור קהלי היעד שלנו הנמצאים ברובם בשרון, ובמרכז”.

“זוגות צעירים ומשפרי דיור מבינים היום הרבה יותר מפעם את הפוטנציאל הגדול שמציעה שכונת עין הים” – אומר, ומציין, מר ברק; “הבנייה החדשה בשכונה, מאפשרת למעשה לרוכשים רבים להגשים את חלום הדירה על הים. השכונה, עתידה לכלול את כל השירותים הקהילתיים הדרושים למשפחות צעירות, פארק ירוק ורחב, בתי ספר וגני ילדים. השכונה גם נהנית מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים, עם יציאה נוחה ומהירה ל’כביש 2’ ומרוחקת רק כחצי שעה מהעיר תל אביב”.

“מחירי הדירות, נמצאים בעלייה מתמדת ככל שתהליכי הפיתוח מתקדמים ונבנים בה יותר פרויקטים חדשים. עדיין, השכונה, מציגה מחירים אטרקטיביים אל מול “שכונת עיר ימים” בעיר נתניה, אשר מהווה מקור השוואה דומה מבחינת האזור והקרבה לים”. סיכם ברק, סמנכ”ל השיווק של חב’ הבניה עמרם אברהם.

’פרויקט אקווה במערב חדרה’, כולל תמהיל דירות מגוון; דירות 4 חדרים בשטח של 101 מ”ר ומרפסות בשטח של 12 מ”ר, החל מ-1,090,000 שקלים. דירות 5 חדרים בשטחים של 120 מ”ר ומרפסות בשטח של 14-20 מ”ר, החל מ-1,230,000 שקלים, פנטהאוזים בשטח של 160-180 מ”ר עם מרפסות ענק של 35-70 מ”ר.

הפרויקט, משקיף על הפארק המרכזי, אשר צפוי להיבנות בשכונה, ונמצא במרחק הליכה של מספר דקות אל חוף הים ולשמורת הטבע “גדור”. הרוכשים ב’פרויקט אקווה’, ייהנו ממפרט טכני עשיר, כגון; לובי מפואר עם פינת אירוח, מועדון דיירים וחדר כושר, מחסן קומתי צמוד לכל דירה, אבזור ומפרטים יוקרתיים – תריסים חשמליים בכל הדירה, ריצוף גרניט פורצלן 60/60, חלונות עם זכוכית טריפלקס, מטבחי יוקרה, אסלות תלויות, ומכלי הדחה סמויים, ועוד.

במהלך השנה החולפת, חברו החברות אפי קפיטל (חברת ייזום, נדל”ן והשקעות בבעלות היזם אפי שקדי), וחברת עמרם אברהם (שהוקמה בשנת 1994, כחברה לאספקת חומרי בניין, ועשור לאחר מכן, הוקמה חברת הבת העוסקת בייזום, בניה ושיווק פרויקטים למגורים, תעשייה ומסחר), לשיתוף פעולה אסטרטגי שמטרתו ייזום ושיווק דירות בשכונת עין הים.

קומפלקס המגורים ’פרויקט אקווה’, יכלול כ-630 יח”ד ב-11 מגדלים, בני 16-25 קומות, עם תמהיל דירות מגוון של דירות 4, ו-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. מהחברות, נמסר, כי נמכרו כבר כ-250 יח”ד ב-6 בניינים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן