ניתוח תוצאות סקר הרגלי האזנה – סקר TGI גל 1/13, מלמד, כי קול ישראל, שומר על נתח האזנה. מגמת התחזקות האזנה בתכניות של העיתונאים – מגישים; אריה גולן, קרן נויבך, ו-יומני החדשות, בקרב הקהל הצעיר.
קול ישראל, ממשיך להוות הגורם המוביל בשידורי האקטואליה ברדיו בישראל
נתון מעניין, נרשם ברשת ב’ של ’קול ישראל’ בקרב גילאי 18-29 – עם גידול של 5.36% בהאזנה לרשת. עליה זו, ניתן לזקוף לשורת הקמפיינים האחרונה של הרשת, שכיוונה לקהל צעיר, וכמובן להתחזקות התכניות של העיתונאים-מגישים; אריה גולן, קרן נויבך, ו-יומני החדשות, בקרב קהל זה, והכנסת תכנים שמעניינים את שכבת הגיל הזו.
עליה נוספת, רשמה רשת ג’, המתמקדת ב’מוסיקה ישראלית’. תחנה הרדיו עלתה בהשוואה חצי שנתית בשיעור של 3.52%.
מנהל “קול ישראל”, ד”ר מיכאל מירו, אשר הגיב לתוצאות אמר, כי; “עובדי ועובדות “קול ישראל” ימשיכו לשרת את ציבור המאזינים בשמונה (8) רשתות שמספקות את מיטב המוסיקה, האקטואליה, ותכניות העומק בתוכן למאזינים.
מנהל “קול ישראל”, מר מירו, הוסיף; “קול ישראל, כ’רדיו ציבורי’ מחויב לשקף את מגוון הדעות והתרבויות במדינת ישראל”. סיכם ד”ר מירו.
Add Comment