רדיו | טלוויזיה

קול ישראל, ממשיך להוות הגורם המוביל בשידורי האקטואליה ברדיו בישראל

0
0

ניתוח תוצאות סקר הרגלי האזנה – סקר TGI גל 1/13, מלמד, כי קול ישראל, שומר על נתח האזנה. מגמת התחזקות האזנה בתכניות של העיתונאים – מגישים; אריה גולן, קרן נויבך, ו-יומני החדשות, בקרב הקהל הצעיר.
קול ישראל, ממשיך להוות הגורם המוביל בשידורי האקטואליה ברדיו בישראל
קול ישראל, ממשיך להוות הגורם המוביל בשידורי האקטואליה ברדיו בישראל

נתון מעניין, נרשם ברשת ב’ של ’קול ישראל’ בקרב גילאי 18-29 – עם גידול של 5.36% בהאזנה לרשת. עליה זו, ניתן לזקוף לשורת הקמפיינים האחרונה של הרשת, שכיוונה לקהל צעיר, וכמובן להתחזקות התכניות של העיתונאים-מגישים; אריה גולן, קרן נויבך, ו-יומני החדשות, בקרב קהל זה, והכנסת תכנים שמעניינים את שכבת הגיל הזו.

עליה נוספת, רשמה רשת ג’, המתמקדת ב’מוסיקה ישראלית’. תחנה הרדיו עלתה בהשוואה חצי שנתית בשיעור של 3.52%.

מנהל “קול ישראל”, ד”ר מיכאל מירו, אשר הגיב לתוצאות אמר, כי; “עובדי ועובדות “קול ישראל” ימשיכו לשרת את ציבור המאזינים בשמונה (8) רשתות שמספקות את מיטב המוסיקה, האקטואליה, ותכניות העומק בתוכן למאזינים.

מנהל “קול ישראל”, מר מירו, הוסיף; “קול ישראל, כ’רדיו ציבורי’ מחויב לשקף את מגוון הדעות והתרבויות במדינת ישראל”. סיכם ד”ר מירו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן