נדל"ן

נתניה: למכירה פנטהאוז ב-35 מיליון ₪ במגדל דוד בעיר

0
0

חברת בריגה, מציגה את הפנטהאוז היקר ביותר בעיר 54 אלף ₪ למ”ר ◄ הפרויקט, מבית היוצר של ’חברת בריגה’, הוא בין הבודדים בארץ, המשלבים תחת גג אחד בית מלון ודירות יוקרה, כאמור, יוקם בהשקעה של כ- 200 מיליון ₪. מדובר במגדל, אשר יוקם בגיבוי משרד התיירות, ו-הוועדה המקומית, על חוף ימה על הטיילת הצפונית של נתניה.
נתניה: למכירה פנטהאוז ב-35 מיליון ₪ במגדל דוד בעיר
נתניה: למכירה פנטהאוז ב-35 מיליון ₪ במגדל דוד בעיר

בכמה ניתן לרכוש היום פנטהאוז בעיר נתניה? על שאלה זו ניתן לקבל תשובה רגע לפני סוף פרויקט בנייה מרשים של ’חברת בריגה’ על מכירת הפנטהאוז היקר ביותר בעיר נתניה במחיר של 35 מיליון ₪ ב”פרויקט היוקרתי מגדל דוד”, הממוקם בסמיכות לחוף הרחצה הגדול בעיר ולמרכז התיירות והבילויים המתחדש של נתניה; “כיכר העצמאות”.

הפנטהאוז משתרע על פני שתי קומות (קומה 28, ו-29), ושטחו הכולל הוא 642 מ”ר. בקומת הגג יש מרפסת רחבה, בריכה פרטית, סאונה יבשה ורטובה וג’קוזי. בקומה התחתונה יש מרפסת רחבה נוספת, וכמו כן, מותקנת מעלית פרטית שנעה בין הקומות.

עוד בפנטהאוז – מערכת חשמל חכם, תקרות גבוהות וחדר כושר פרטי. עיצוב פנים הדירות מבוצע בידי אדריכל פרטי, באופן שמתאים את אופי הדירה לרצון הדיירים. מהפנטהאוז מתאפשרת תצפית פנוראמית רחבה על כל מרכז נתניה, והים אשר לא תופרע על ידי בניינים אחרים – זהו הבניין הגבוה ביותר בכל מרכז העיר.

בנוסף, דיירי הפנטהאוז, יוכלו ליהנות מהמתקנים והשירותים של מלון הבוטיק בפרויקט מגדל דוד הכולל מסעדת שף, קומת ספא ענקית, בריכת שחיה נוספת, חדר כושר, חדר קולנוע, חדרי ישיבות וכנסים, חניונים נפרדים ושירותים המציע בית המלון בפרויקט, בנושא הניקיון, תחזוקה, שמירה, שירות חדרים, שירותי מסעדנות וכיו”ב.

הפרויקט, מבית היוצר של ’חברת בריגה’, הוא בין הבודדים בארץ, המשלבים תחת גג אחד בית מלון ודירות יוקרה, כאמור, יוקם בהשקעה של כ- 200 מיליון ₪. מדובר במגדל, אשר יוקם בגיבוי משרד התיירות, ו-הוועדה המקומית, על חוף ימה על הטיילת הצפונית של נתניה.

המגדל עתיד לכלול 80 חדרי מלון ב- 7 קומות מלון, ו- 54 דירות פאר, שיוקמו החל מקומה 8 ועד קומה 29. מחירי הדירות, ינועו סביב 3.5-5.5 מיליון ₪, בהתאם לקומה ולכיוון הדירה.

צריך לזכור, כי פנטהאוז הינו למעשה, דירה השוכנת בראש הבניין, ולה מרפסת גג הצמודה לחדר האורחים. שווק הפנטהאוזים שונה משאר הדירות בפרויקטים והם נמכרים בקצב שונה. דירות הפנטהאוז, מטבע הדברים פונות לקהל מצומצם יותר, ובמקרים מסוימים השיווק שלהם שונה ומתבצע מתחת לרדאר.

“קהל היעד של רוכשי הפנטהאוזים, באופן טבעי, הוא מסוים מאוד”, אומר מר יעקב בריגה, בעלים ומנכ”ל חברת בריגה, המתמחה בבניית מגדלי יוקרה בעיר נתניה; “רבים מהמתעניינים בדירות הפנטהאוז בפרויקטים שלנו הם תושבי חוץ. בהתאם, הפניה לקהל זה לא נעשית בדרך של פרסום רגיל, אלא באופן אישי יותר. חלק גדול מהעסקאות נחתמות עם רוכשים שמכירים את פעילות החברה ויכולותיה, או עם רוכשים שקיבלו המלצה מרוכשים ותיקים”.

בשכונה החדשה והיוקרתית עיר ימים, הממוקמת בדרום מערב נתניה, על קו החוף של פולג, בונה בימים אלה חברת אזורים את פרויקט אזורים עיר ימים. במסגרת הפרויקט מוצעים למכירה פנטהאוזים מיוחדים המעניקים אפשרות לרוכשים לתכנן ולעצב את דירתם בשיטת ה-Taylor made.

כך למשל, נמכר פנטהאוז במחיר של כ- 6 מיליון ₪ וכולל 6 חדרים בקומה 24 בשטח 250 מ”ר המשתרע על קומה שלמה וכולל מרפסת שמש בשטח של כ- 76 מ”ר ובנוסף גג בשטח של כ-200 מ”ר ובו בריכה פרטית.

לדברי אשר גולדנברג, מנהל מכירות בחברת אזורים; “היתרון של דירת הפנטהאוז טמון בהימצאותו בקומות האחרונות והגבוהות של הבניין. לרוב אין דיירים מעלייך, אתה זוכה לפרטיות מרבית ולנוף פתוח 60 מעלות. בפרויקט אזורים- עיר ימים, הבניין שצומח מתוך בריכות אקולוגיות עם עמדת שומר בכניסה מאוישת בכניסה 24 שעות, חדר כושר ובריכת שחיה משותפת לדיירי הבניין”.

הפנטהאוז בפרויקט מגדל דוד של בריגה בעיר נתניה | קרדיט: 3DIVISION

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן