חדשות בריאות

משרד הבריאות, ממתין להמלצות הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית

0
0

משרד הבריאות; “על ועדת המשנה השנייה, המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית להתכנס בתוך שבוע…” ◄ עפ”י הוראת שרת הבריאות ח”כ גרמן עד ליום 10 ביולי 2013, ולהציג ליו”ר הוועדה את סדרי עבודתה. על ועדת המשנה השנייה להגיש את המלצותיה לוועדה עד ליום 30 באוגוסט 2013.
משרד הבריאות, ממתין להמלצות הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית
משרד הבריאות, ממתין להמלצות הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית

ועדת המשנה ל’וועדה המייעצת בעניין חיזוק הרפואה הציבורית’, תתכנס בימים הקרובים, ותדון במעמדו של משרד הבריאות, כ-ספק שירות, מבטח ו-רגולטור, לרבות בנושא תאגוד בתיה”ח הממשלתיים – כך הורתה ח”כ יעל גרמן שרת הבריאות, והמשמשת יו”ר הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית.

שרת הבריאות ח”כ יעל גרמן פנתה היום (ד’, כ”ה בתמוז תשע”ג), אל ועדת משנה לוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית להתכנס עד ליום 10 ביולי 2013, ולהציג ליו”ר הוועדה את סדרי עבודתה. בין חברי הוועדה; ד”ר יצחק ברלוביץ – יו”ר; מר משה בר סימן טוב, פרופ’ ארנון אפק, הגב’ מיכל טביביאן, ועו”ד לאה וופנר.

שרת הבריאות, ח”כ גרמן, מציינת ומזכירה, כי “ביום 20 ביוני 2013, מיניתי וועדה מייעצת לחיזוק ’הרפואה הציבורית’ (להלן: “הוועדה”). הוועדה, תיבחן את הסוגיות השונות הניצבות לפתחה של מערכת הבריאות, תנתחן ותגבש סדרת המלצות ופתרונות לצורך חיזוק מערכת הבריאות הציבורית”.

ביום 20 ביוני 2013, קיימה הוועדה את דיונה הראשון והחליטה על הקמת שלוש ועדות משנה אשר תעסוקנה בנושאים שונים מתוך מתווה העקרונות (להלן; “ועדות המשנה”). ועדות המשנה, ייוועצו במומחים חיצוניים, יקבלו ניירות עמדה, וישמעו פונים מן הציבור הרחב. לבסוף, יסכמו ועדות המשנה את עבודתן ויציגו את המידע והמלצותיהן בכתב ובע”פ בפני הוועדה.

שרת הבריאות, כתבה עוד, בפנייתה, כי; “בהמשך לכך, הוחלט למנותכם כחברי ועדת המשנה לבחינת מעמדו המעורב של משרד הבריאות כ’ספק שרות, מבטח, רגולטור’, לרבות נושא ’תאגוד בתי החולים הממשלתיים’ (להלן: “ועדת המשנה השנייה”).
על ועדת המשנה השנייה, להתכנס עד ליום 10 ביולי 2013, ולהציג ליו”ר הוועדה את סדרי עבודתה. ועדת המשנה השנייה מתבקשת להגיש את המלצותיה לוועדה עד ליום 30 באוגוסט 2013.

הנכם מתבקשים לחתום על מסמך ניגוד עניינים וכתב שמירת סודיות, ולהעבירם אל מרכז הוועדה”.

סדרי עבודת וועדת המשנה השנייה, יקבעו על ידי יו”ר הוועדה. עם זאת, יש להקפיד על הכללים הבאים;

1. חברי וועדת המשנה השנייה, ינכחו בישיבותיה באופן אישי. חבר שאינו יכול להשתתף באופן אישי יודיע על כך ליו”ר וועדת המשנה השנייה.

2. ישיבותיה של וועדת המשנה השנייה, יסוכמו באופן מפורט (סטנוגרמה) ללא ציון שמות הדוברים, וזאת על מנת לאפשר הצגת עמדה בחופשיות.

3. כל סיכומי הדיון של וועדת המשנה השנייה, לרבות המצגות של הגורמים אשר העידו בפניה, יעמדו לרשות הציבור לאחר הגשת המלצות הוועדה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן