סרטן

מחזיק מפתחות מעוצב מבית היוצר של מיכל נגרין, תרומה למאבק במחלות סרטן

0
0

האגודה למלחמה בסרטן, חברת התעופה ’אל על’, והאמנית, מעצבת תכשיטים, הגב’ מיכל נגרין, מציעים פריט ייחודי לנוסעי חברת הטיסות אל על; “מפתח קטן ללב – פתח גדול לנשמה”, שיוצע לרכישה לנוסעי חברת התעופה “אל על” בלבד, במחיר מיוחד של $10 בלבד.
מחזיק מפתחות מעוצב מבית היוצר של מיכל נגרין, תרומה למאבק במחלות סרטן
מחזיק מפתחות מעוצב מבית היוצר של מיכל נגרין, תרומה למאבק במחלות סרטן

האגודה למלחמה בסרטן, חברת התעופה ’אל על’ והאמנית, מעצבת תכשיטים, ואופנה ישראלית הגב’ מיכל נגרין, מזמינים את נוסעי אל על, לרכוש פריט ייחודי – מחזיק מפתחות מעוצב, צבעוני ומרהיב ביופיו; “מפתח ללב שלך”.

מחזיק המפתחות, הינו עבודת יד מבית היוצר של האמנית, מיכל נגרין, ויוצע לרכישה לנוסעי חברת התעופה “אל על” בלבד במחיר מיוחד של $10 בלבד.

את מחזיק המפתחות, ניתן לרכישה ב’דיוטי פרי’ בטיסות אל על. כל ההכנסות ממכירת מחזיקי המפתחות הן קודש לפעילות האגודה למלחמה בסרטן.

מירי זיו, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן, אומרת, כי; “האגודה למלחמה בסרטן, מובילה במשך למעלה מ-60 שנה את המאבק ב’מחלות הסרטן’ בארץ במטרה להפחית את התחלואה והתמותה.

הפעילות הענפה של האגודה, פונה לציבור הרחב בתחומים הקשורים לדרכי מניעה, ולאבחון מוקדם של ’מחלות סרטן’, כמו גם לחולים, מחלימים, ובני משפחותיהם, בנושאים הקשורים לטיפול, לשיפור איכות חייהם, ולשיקום.

מיכל נגרין

מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן, הגב’ זיו, הוסיפה, וציינה, כי; “אנו מודים מקרב לב לגב’ מיכל נגרין, שבחרה לסייע ביצירתה הייחודית ולחברת אל על, אשר נרתמה לפעילות. אנו קוראים לציבור הנוסעים לרכוש את מחזיק המפתחות היפה ולתרום לפעילות האגודה”.

לדברי האמנית והמעצבת מיכל נגרין; “מתוך הערכתי הרבה לעבודת הקודש של האגודה למלחמה בסרטן, וחשיבות המפעל אותו היא מייצגת, נרתמתי באהבה גדולה ובמחויבות ליוזמה ברוכה זו של אל על והאגודה למלחמה סרטן ועיצבתי מחזיק מפתחות ייחודי, המשלב ומחבר בהרמוניה שני סמלים המייצגים עבורי את ליבת העשייה של האגודה – מפתח ולב אשר יחד, מהווים פתח ללב של כולנו.

מירי זיו

נגרין, סיכמה, ואמרה; “מי ייתן, ותרומתי הצנועה, למען מטרה נעלה זו, תשפר ולו במעט את איכות חייהם של החולים ותתרום לשיקומם”.

הגב’ יהודית גריסרו סמנכ”ל לקוחות ושירות בחב’ אל על, הסבירה, כי; “חב’ אל על, מתגייסת שוב, ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן והאמנית מיכל נגרין, ועושה זאת באהבה גדולה ובמחויבות.

אנו רואים חשיבות רבה בהתגייסות למען הקהילה ומאפשרים לנוסעינו לתרום למטרה נעלה זו, באמצעות המיזם החשוב הזה. השילוב של עסקים עם פעילות קהילתית הינו שילוב נכון התואם את דרכי פעולתה של “אל על” מזה שנים רבות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן