פלילים

נצרת עילית: ראש העיר מר שמעון גפסו, וחבר המועצה מר עדי ברקו, מואשמים בעבירות שוחד

0
0

איימו על חבר מועצת העיר, כי יפטרו את גרושתו מ’החברה הכלכלית’ של עיריית נצרת עילית אם לא יצטרף לקואליציה שלהם בעירייה ◄ התנועה לאיכות השלטון; “התנהלותו הבעייתית של ראש העיר כפי שעולה מכתבי האישום, מאמתת את מה שטוענים שומרי הסף של הרשות (הגזבר, היועצת המשפטית, ומבקר העירייה), בשנים האחרונות ואת המעשים אותם הם ניסו למנוע. ואשר כתוצאה מפועלם, עמדו בפני ניסיונות פיטורין ע”י ראש העיר”.
נצרת עילית: ראש העיר מר שמעון גפסו, וחבר המועצה מר עדי ברקו, מואשמים בעבירות שוחד
נצרת עילית: ראש העיר מר שמעון גפסו, וחבר המועצה מר עדי ברקו, מואשמים בעבירות שוחד

פרקליטות המדינה במחוז צפון, הודיעה היום (שלישי, י’ בתמוז, תשע”ג), לראש עיריית נצרת עילית מר שמעון גפסו, ולחבר המועצה מר עדי ברקו, כי הם מואשמים בעבירות שוחד ממנהל שוק עירוני, תמורת הקלות בהפעלת השוק, וכן בהבטחת משרות בעירייה, לפעילים במערכת הבחירות שלו.

מכתב האישום, עוד עולה, כי השניים גפסו, וחבר המועצה ברקו, דרשו לפני 5 שנים מחבר מועצה אחר להצטרף לקואליציה, ואיימו, כי אם לא יצטרף, תפוטר גרושתו מן ’החברה הכלכלית’ של העירייה.

עוד צוין, נגד גבסו, כי הוא חשוד, לכאורה, בעוד בשתי עבירות אחרות, זאת כפוף לשימוע.

בעקבות הגשת כתבי האישום נגד ראש עיריית נצרת עילית מר שמעון גפסו, וחבר המועצה מר עדי ברקו, פרסמה היום התנועה לאיכות השלטון בישראל, הודעה, ממנה עולה, כי; “התנועה, אשר מייצגת את שומרי הסף של עיריית נצרת עילית אשר עמדו בפני פיטורין בשל חשיפת מעשי שחיתות, מברכת את גורמי אכיפת החוק ובראשם הפרקליטות, אשר לאחר 6 שנים קיבלו החלטת תובע בענייני של ראש עיריית נצרת עילית מר שמעון גפסו, והחליט על הגשת כתב אישום בעבירת שוחד, ועל הגשת שני כתבי אישום נוספים (בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, שוחד בחירות, ואי פרסום חלק מהסכם קואליציוני) בכפוף לשימוע.

רות מרגולין, דוברת התנועה לאיכות השלטון, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “כפי שהדגישה התנועה לאיכות השלטון, שוב ושוב – ישנה חשיבות ציבורית ממדרגה ראשונה בקבלת הכרעות התובע בעניין ראשי עיר מכהנים – בטרם הבחירות המוניציפאליות הקרבות, במיוחד לאור פרשת צבי בר לפיה מסתמן, כי הגשת כתב אישום חמור נגד ראש עיר מכהן, הנה קו פרשת מים להמשך כהונתו.

יש לציין, כי התנהלותו הבעייתית של ראש העיר גבסו, כפי שעולה מכתבי האישום, מאמתת את מה שטוענים שומרי הסף של הרשות (הגזבר, היועצת המשפטית, ומבקר העירייה), בשנים האחרונות ואת המעשים אותם הם ניסו למנוע. ואשר כתוצאה מפועלם, עמדו בפני ניסיונות פיטורין על ידי ראש העיר.

ניסיונות הפיטורין, נמנעו רק בזכות בקשותיהם של שומרי הסף (הגזבר, והיועצת המשפטית) ל’צווי הגנה’ קבועים מטעם מבקר המדינה, אותם ייצגה התנועה לאיכות השלטון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן