מים

עמותת צלול, אל מי הרצליה: מה עשיתם למנוע תקלות ביוב מזהמות שסוגרות החוף לרחצה

0
0

דובר עמותת צלול, מר רונן בודוני; “בשנה החולפת, אירעו 4 מקרי זיהום של חופי הרצליה בשפכים, והם נסגרו לרחצה ◄ צלול; “אם לא יבוצע טיפול מונע תקלות שכאלה, יישנו, ויגרמו לסגירת חופים גם השנה”.
עמותת צלול, אל מי הרצליה: מה עשיתם למנוע תקלות ביוב מזהמות שסוגרות החוף לרחצה
עמותת צלול, אל מי הרצליה: מה עשיתם למנוע תקלות ביוב מזהמות שסוגרות החוף לרחצה

עמותת “צלול”, מתריעה במכתב ששלחה אמש (שני, 17.6.2013) בפני תאגיד “מי-הרצליה” – המופקד על הטיפול בשפכי העיר הרצליה, העמותה, דורשת לברר מהן הפעולות בהן נוקט התאגיד על מנת למנוע הישנות של אירועי הזרמת שפכים לחופי העיר.

המכתב אל תאגיד “מי-הרצליה” – נשלח על רקע רשימת הפרויקטים המתוכננים והמתוקצבים לשנת 2013, המופיעה באתר התאגיד. ב’צלול’, מזהירים שהעדר טיפול מונע עלול להביא להישנות תקלות חמורות במערכת הביוב העירונית ולהגלשת שפכים אל חופי העיר.

לטענת דובר עמותת צלול, מר רונן בודוני; “בשנה האחרונה, אירעו ארבעה מקרי זיהום שכאלה בעקבות הזרמה והגלשה של מי ביוב וקולחין, לאורך רצועת חוף הרצליה (חוף השרון, ו-חוף אכדיה)”.

“בעקבות אירועים אלו” – מוסיף דובר “צלול” מר בודוני; “נסגרו חופי הרחצה, ונאסרה כניסת מתרחצים למים, זאת מחשש לבריאותם. אירועי זיהום אלו, פוגעים גם במערכת האקולוגית הימית, ובזכות השימוש הציבורי בנכס טבעי תוך סיכון תברואתי חמור”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן