ספורט ישראל

אומ”ץ, תעניק פרס כספי על שם עורך דין יואל כץ זכרו לברכה לעיתונאי ספורט מצטיין

0
0

עו”ד יואל כץ ז”ל, שימש כעיתונאי ספורט בתקשורת הישראלית, בין השנים; 1953-2003. בין היתר, עבד בעיתון המיתולוגי “חדשות הספורט”, בתחנת הרדיו של “קול ישראל”, והיה מראשוני שדרי התוכנית “שירים ושערים” ◄ הפרס ע”ש עו”ד יואל כץ ז”ל, יוענק במסגרת האירוע השנתי של חלוקת ’אותות אומ”ץ’, לאישי ציבור ואנשי תקשורת שפעלו נגד שחיתות ציבורית ולמען חיסול עוולות חברתיות שיתקיים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב באוקטובר הקרוב.
אומ
אומ”ץ, תעניק פרס כספי על שם עורך דין יואל כץ זכרו לברכה לעיתונאי ספורט מצטיין

תנועת אומ”ץ, הודיעה אתמול (שני), כי תעניק השנה לראשונה פרס שנתי ע”ש עו”ד יואל כץ ז”ל, שהיה מוותיקי עיתונאי הספורט בארץ ישראל על דרכו המיוחדת וביושרו המקצועי. הפרס בסך 12,000 ₪, יוענק לעיתונאי/ת ספורט אשר בלט/ה בהישגיו/ה העיתונאיים ואשר הפגין/ה התמדה, נחישות, אומץ וכישרון בטיפול בנושאים שונים בתחום הספורט, כגון; מאבק בגזענות בספורט, פגיעה בטוהר המידות ומנהל תקין וחשיפת מחדלים וליקויים בארגוני ספורט.

עו”ד יואל כץ ז”ל, שימש כ’עיתונאי ספורט’ בתקשורת הישראלית, בין השנים; 1953-2003. בין היתר, עבד בעיתון המיתולוגי “חדשות הספורט”, בתחנת הרדיו של ’קול ישראל’, והיה מראשוני שדרי התוכנית “שירים ושערים”. בשל שליטתו ב-8 שפות, סיקר לרוב ספורט עולמי, ונחשב למוביל בתחומו. הוא בלט באישיותו המיוחדת וביושרו המקצועי. יהי זכרו ברוך לעד.

בניו, עוה”ד יחיאל, ו-יעקב כץ, סיפרו, כי; “אבינו, פעל תמיד כדי לקדם את הספורט ולא את העסקנים. הוא היה ספורטאי בנשמתו, ונלחם למען טוהר המידות בספורט. לאורך השנים, ידע לזהות עיתונאים צעירים ומוכשרים, ופרש עליהם את חסותו. אנו מקווים, כי הפרס הזה, יעודד כתבים להמשיך בדרכו”.

הפרס ע”ש עו”ד יואל כץ ז”ל, יוענק במסגרת האירוע השנתי של חלוקת ’אותות אומ”ץ’, לאישי ציבור ואנשי תקשורת שפעלו נגד שחיתות ציבורית ולמען חיסול עוולות חברתיות שיתקיים ב’מוזיאון ארץ ישראל’ בעיר תל אביב באוקטובר הקרוב.

המלצות מנומקות על מועמדים לפרס, יש לשלוח עד ליום 10.7.2013 לתנועת אומ”ץ, ת.ד 191, מיקוד; 6100101, תל אביב, בפקס; 03-5600469 או במייל; office@ometez.org.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן