פלילים

חדרה: ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, החשוד בקבלת שוחד שוחרר למעצר בית

0
0

על ראש העיר אביטן, ייאסר להגיע לעיריית חדרה למשך 15 ימים, וכן, יפקיד את דרכונו, ולא יוכל לעזוב את הארץ במשך 180 הימים הבאים ◄ יו”ר החברה הכלכלית חדרה, עו”ד חגית גולני, הפקידה ערבות בסך 150 אלף ₪, ונאסר גם עליה להתקרב למעורבים בפרשת השוחד בעיריית חדרה, והזהרה להתרחק מכל גופי העירייה זאת למשך 45 ימים.
חדרה: ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, החשוד בקבלת שוחד שוחרר למעצר בית
חדרה: ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, החשוד בקבלת שוחד שוחרר למעצר בית

ראש העיר חדרה מר חיים אביטן, החשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס, שוחרר היום (ראשון, ח’ בתמוז תשע”ג), למעצר בית בן שבוע, בתנאים מגבילים על ידי כב’ השופט מנחם מזרחי מבית משפט השלום בעיר ראשון לציון, זאת תמורת ערבות בסך 75 אלף שקלים. לאחר תום מעצר הבית, על אביטן, ייאסר להגיע לעיריית חדרה למשך 15 ימים, וכן, יפקיד את דרכונו ולא יוכל לעזוב את הארץ במשך 180 הימים הבאים.

יו”ר ’החברה הכלכלית חדרה’, עו”ד חגית גולני, הפקידה ערבות בסך 150 אלף שקלים, ונאסר גם עליה להתקרב למעורבים ב’פרשת השוחד בעיריית חדרה’, והזהרה להתרחק מכל גופי העירייה זאת למשך 45 ימים.

גם לגבי אחיו של ראש העיר מר אלי אביטן, המשמש כיום ראש מינהלת שכונת בית אליעזר, והחשודים הנוספים במעורבות, לכאורה, בפרשת השוחד; הקבלן עדנאן גרגור מהעיר חדרה, הקבלן זוהר בוצ׳ן מהעיר נתניה, וחלפן הכספים יהושוע אטדגי מהעיר חדרה, שוחררו אף הם למעצר בית בתנאים של הפקדת ערבות בסך של 150 אלף ש״ח במזומן, כמו כן, הפקדת דרכוניהם, ולא ייצאו את הארץ במשך חצי שנה, ויתרחקו מבניין עיריית חדרה, ושלוחותיה, כמו; החברה הכלכלית שלה זאת למשך 60 יום.

עו”ד חגית גולני, יו”ר החברה הכלכלית חדרה

כזכור, לפני שבוע, יחידת להב 433 של משטרת ישראל בשיתוף עם רשות המסים, ובליווי פרקליטות מחוז חיפה, עצרו 13 חשודים בחשד של עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון, וכן מינוי מקורבים זאת בתמורה לאישורים שניתנו למכרזים והיתרים להקמת פרויקטים בעיר, בהם בכירים בעיריית חדרה, כולל ראש העיר, אחיו, מנכ”לית החברה הכלכלית בעיריית חדרה, וכן קרוב משפחה נוסף של ראש העיר.

כב’ השופט, מנחם מזרחי, אשר לא הסתיר את מורת רוחו מהיקף חומרת העבירות שהונחו על שולחנו, והתבטא באלה המילים; “מדובר בפרשה חמורה. התמונה הראייתית המתקבלת, הלכאורית, היא של חדירה של גורמי פשיעה לתוך עיריית חדרה, לרמות הבכירות ביותר וזאת באופן שיטתי ולאורך זמן, והורה להאריך את מעצר על החשודים ל-8 ימים.

המשטרה, פשטה על בניין בעירייה, משרדי החברה הכלכלית בעיר, ואף בבתיהם ומשרדיהם של החשודים.

לטענת המשטרה; “בפרשה זו, חברו בכירים ב’עיריית חדרה’ לגורמי פשיעה עם עבר פלילי שניהלו איתם קשר הדוק ודאגו לחבר קבלנים לעבודות בעירייה בתיווך של אותם גורמים, שגם הם במעצר. השוחד, נאמר בהודעת המשטרה מוערך בכמה מיליוני שקלים, שחולקו בין רוב הקשורים בפרשת השוחד הענקית בעיריית חדרה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן