כדורסל

ארגון שחקני הכדורסל דורש מאיגוד הכדורסל לדון ב’חוק הצעירים’ בליגה הלאומית

0
0

איגוד הכדורסל, החליט, כי החל מהעונה הבאה כל קבוצה בליגה הלאומית תהיה חייבת לרשום 5 שחקנים צעירים מתחת לגיל 24. המצב החדש בתוספת ההחלטה לאפשר לשחקנים צעירים מליגת העל לשחק גם בלאומית, תדחק את מקומם של השחקנים מעל גיל 24. ניר אלון, מבקש לקיים דיון עם הארגון בנושא.
ארגון שחקני הכדורסל דורש מאיגוד הכדורסל לדון ב'חוק הצעירים' בליגה הלאומית
ארגון שחקני הכדורסל דורש מאיגוד הכדורסל לדון ב’חוק הצעירים’ בליגה הלאומית

יו”ר ארגון שחקני הכדורסל, מר ניר אלון, פנה היום (רביעי, כ”ז בסיון תשע”ג), אל מנכ”ל איגוד הכדורסל מר יעקב בן שושן, ודרש לקיים דיון דחוף בעקבות החלטת האיגוד לחייב החתמת חמישה שחקנים צעירים בכל קבוצה בליגה הלאומית בעונה הבאה.

כך כתב מר אלון למר בן שושן; “הנהלת איגוד הכדורסל, החליטה בישיבתה מיום 28/05/13 על מספר שינויים בתקנון הליגה הלאומית לעונת המשחקים 2013/14.

בין היתר, הוחלט, כי בעונה הבאה כל קבוצה חייבת לרשום בטופס המשחק חמישה שחקנים צעירים (מתחת לגיל 24) (להלן: “חוק הצעירים”).

ממשיך וכותב מר אלון, כי; “עם היוודע היום על ההחלטה, הנ”ל, פנו אלי מספר גדול של שחקנים ותיקים, שעלולים להיפגע מחוק זה. למרות הניסיון המבורך לעודד השתלבותם של שחקנים צעירים, השחקנים הוותיקים עלולים להדחק מהליגה הלאומית לליגות התחתונות.

כארגון היציג בענף הכדורסל מזה שנים רבות, מחויב האיגוד לבוא עמנו בדברים, בין היתר, בנושא כמו חוק הצעירים.

אשר על כן, אבקשך ליזום פגישה איתי בשיתוף שחקנים מהליגה לאומית וחברי הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, על מנת למצוא פתרונות יצירתיים ולא על חשבון השחקנים הצעירים, כגון;

א. חובת הרישום 5 צעירים יהיה באיגוד ולא בטופס המשחק.
ב. העלאת מספר הנרשמים בטופס המשחק מ-12 ל-13.
ג. הקמת וועדת חריגי גיל לשחקנים, ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן