רדיו | טלוויזיה

שרון גל, נקי, המשטרה: אין כל חשד לפלילים במעשיו בערוץ 10

0
0

העיתונאי שרון גל; “’ידיעות אחרונות’, יצטרכו להביא אחד-אחד את האנשים שהם מצטטים כדי שיעמדו מולי…” ◄ העיתונאי עמנואל רוזן לא אנס אך יש עדויות להטרדה מינית לכאורה ◄ “גורמים המעורים בפרשות אומרים, כי יש פער בין מה שפורסם בכלי התקשורת לבין מה שעלה במשטרה”.
שרון גל, נקי, המשטרה: אין כל חשד לפלילים במעשיו בערוץ 10
שרון גל, נקי, המשטרה: אין כל חשד לפלילים במעשיו בערוץ 10

העיתונאית עדי מאירי, מ’קול ישראל’, דיווחה ברשת ב’, לראשונה, היום (יום א’, כ”ד בסיון תשע”ג), בצהרים, כי בחקירת העיתונאי שרון גל (מגיש “לילה כלכלי”, לשעבר בערוץ 10), לא נמצא שום ממצא פלילי, המצדיק את המשך החקירה נגדו בחשד להטרדות מיניות, שחיתות ואלימות ומן הסתם לא תפתח נגדו כל חקירה פלילית.

כזכור בשבועות האחרונים, ובסופו של השבוע האחרון, בעיקר, יוחסו והופנו לעיתונאי גל שרון, ברוב העיתונות הכתובה והאלקטרונית המתיימרת להיות אובייקטיבית ואמינה, טענות קשות, כי ביצע, לכאורה, הטרדות מיניות, השמיע הערות ועשה שימוש בשפה פרובוקטיבית כלפי נשים, וגם נהג באלימות פיזית כלפי עיתונאי של ערוץ 10, ואף אלימות מילולית.

השיא נרשם בתחקיר מקיף שפרסם ביום (ו’, האחרון), העיתונאי רז שכניק, כתב “7 לילות” של ’ידיעות אחרונות’ שהיה בעבר העיתון של המדינה, נגד העיתונאי גל, אשר בתקשורת טען בתגובה, אמר, כי; “’ידיעות אחרונות’, יצטרכו להביא אחד-אחד את האנשים שהם מצטטים כדי שיעמדו מולי… אני מודה: אני לא איש מנומס במיוחד, אבל כאן מדובר ברצח אופי שיכול לחסל את שמו הטוב של אדם.

גל; “אני חושב שאני יודע למה רוצים רוצים לחסל אותי מקצועית בערוץ 10, אבל אני לא יודע בוודאות. אני מתכוון להגיש תביעת דיבה נגד העיתון ’ידיעות אחרונות’. אני מציע לכתב להפסיק לדבר את עצמו לדעת”.

שרון על פי מיטב הבנתי לא דאג, כי כעבור 48 שעות המשטרה, קבעה, כי לא נמצא שום ממצא פלילי, המצדיק את המשך החקירה נגדו וכעת כל אשר כל שנותר לו לעשות כעת הוא להחליף את מכונית המרצדס הישנה שברשותו למודל 2013, רק בהתבסס על ניצחונותיו הצפויים מול “ידיעות אחרונות”, ואחרים אשר הוציאו דיבתו רעה.

הבעיה היחידה מה תעשה כעת העיתונאית הדס שטייף, “חושפת הטרדות מיניות”, לכאורה, של עיתונאים כלפי נשים, כמו גם אצל עמנואל רוזן, אשר המשטרה, הדליפה היום, לעיתונאית עדי מאירי, כי “לא נמצאו עדויות לאונס. יש כמה עדויות על חשד להטרדה מינית, לכאורה, ואולם על מקצתן חלה התיישנות. עם זאת, רוזן, צפוי להיחקר כדי לקבוע אם יש נגדו ראיות”.

זאת ועוד; “גורמים המעורים בפרשות, אומרים, כי יש פער בין מה שפורסם בכלי התקשורת לבין מה שעלה במשטרה”.

יצוין, למרות חומרתן של העדויות שפורסמו נגד העיתונאי שרון גל, אלה לא נתמכו באף עדות שטוענת לכפיית מגע על-ידי העיתונאי גל. עד לשעה זו, בעת כתיבת שורות אלה, גם לא נמצא כל גורם תקשורתי שהתנצל בפני מר גל.

שרון גל, אחד העיתונאים המוכשרים והמבריקים שצמחו בעולם העיתונות במדיה הטלוויזיונית שהיה כתב ומגיש תוכניות כלכלה, אקטואליה ותעודה. לשעבר ב’ערוץ 10’, וכן שימש לשעבר ככתב “הארץ” בצפון ואף שימש עורך ברשת מקומוני “מעריב”.

העיתונאי גל, לא נולד למשפחת הון ולא שלטון, ופילס את דרכו ביושר ובכישרון ניכר. הוא נולד בשם; שרון אלגאוי, גדל והתחנך בעיר טירת הכרמל. לאחר שירותו בצה”ל, עבד ב’רדיו חיפה’, ’רדיו קול הים האדום’… מיום הקמת “חדשות 10” היה גל, כתב הרשת בעיר חיפה, ולאחר מכן, ככתב לענייני משטרה.

העיתונאי גל, אף יצר את הסרט התיעודי “רק תאיר יודעת” על רצח הנערה תאיר ראדה ברמת הגולן, ששודר בערוץ 10 בשנת 2008. כמו כן, ביים גל, כתבות עבור התוכנית “שישי”.

כאמור, שרון גל, הגיש את תוכנית הכלכלה הלילית בערוץ 10 – “לילה כלכלי”, אותה יזם ממרץ 2009 עד מאי 2013 – בתכניתו גל, היה מעורב בבחירת התכנים וביצירתם. בתכניתו, נמנה עם המעטים מאנשי התקשורת שמתח ביקורת על המחאה החברתית, ובמיוחד על דפני ליף.

באוקטובר 2010, שודרה ב’ערוץ 10’ סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים בהנחייתו, “המדריך למיליון הראשון”. ב-15 במאי 2013, הודיע, כי הוא עוזב את ערוץ 10, מכאן ואילך נפתחה תיבת פנדורה שמעולם לא הייתה אלא רק בדמיונם הפרוע של כתבים או שמא נאמר כתבלבים.

העיתונאי שרון גל, מתגורר כיום באזור השרון, הוא גרוש, ואב לשני ילדים.

בהבאת החומר נשענו על אינפורמציה מאתר ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן