בניה ירוקה

מכון התקנים הישראלי, משיק סימולטור חדש המדמה הגשת פרויקט לאישור ’מבנה ירוק’

0
0

דני גולדשטין, מנכ”ל מכון התקנים הישראלי; “הסימולטור החדש, המדמה הסמכה ל’בניה ירוקה’, מספק את המידע און ליין למגיש ההצעה. כבר בשלב הראשוני של מילוי הטפסים ניתן לראות האם יש לפרויקט פוטנציאל לצבור את הנקודות הנדרשות לקבלת התו הירוק. בכל רגע נתון ניתן לראות את סטטוס הפרויקט”.
מכון התקנים הישראלי, משיק סימולטור חדש המדמה הגשת פרויקט לאישור ’מבנה ירוק’
מכון התקנים הישראלי, משיק סימולטור חדש המדמה הגשת פרויקט לאישור ’מבנה ירוק’

מכון התקנים הישראלי, משיק בימים אלו סימולטור חדשני המדמה עבור מלווי ’בניה ירוקה’, יזמים וקבלנים את תהליך הגשת הטפסים לפרויקט, עבורו הם מעוניינים לקבל אישור ל”מבנה ירוק” על פי ’ת”י 5281’.

מגיש ההצעה ל’מבנה ירוק’, יוכל להיכנס לאתר מכון התקנים -בניה ירוקה, ובאמצעות סיסמה שיקבל מראש, הוא ימלא את הטפסים הרלוונטיים עבורו, יצרף מסמכים ויחשב בעצמו אם הפרויקט מגיע לסף הניקוד הדרוש לעמידה ב’ת”י 5281’.

לאחר מכן, בלחיצת כפתור, החומר יגיע לנציג המכון, שיבדוק את כל הסעיפים ויעיר את ההערות הדרושות. מגיש ההצעה, יקבל חזרה רק את הסעיפים הרלוונטיים הדרושים תיקון.

מערכת חכמה זו, מציעה גם אפשרות לתת הרשאה ליועצים שונים, מלבד מלווה בניה ירוקה של הפרויקט, על מנת לקבל חוות דעת מקצועית לסעיפים שונים דוגמת אינסטלציה.

דני גולדשטין, מנכ”ל מכון התקנים הישראלי; “הסימולטור החדש, המדמה הסמכה ל’בניה ירוקה’, מספק את המידע און ליין למגיש ההצעה.

כבר בשלב הראשוני של מילוי הטפסים ניתן לראות האם יש לפרויקט פוטנציאל לצבור את הנקודות הנדרשות לקבלת ’התו הירוק’. בכל רגע נתון ניתן לראות את סטטוס הפרויקט ובאילו סעיפים הוא עבר או נכשל”.

“הסימולטור החדש, חוסך ניירת וזמן ומקל על חישובים המוזכרים בסעיפי התקן השונים. סימולטור זה מצטרף לשורה ארוכה של מיזמים נוספים שמציע מכון התקנים ללקוחותיו על מנת לייעל ולשפר את השירות” – הוסיף גולדשטין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן