תיירות | נופש

טבריה, לראשונה לאחר שנים רבות יוקם בית מלון חדש ב מתחם תיירות חדש גני מאיר

0
0

המלון החדש, בעיר טבריה, יציע חלופה איכותית למבקרים בטבריה ובכנרת ולמי שנוסעים לטיולים בצפון, בקברי צדיקים ובאתר הצליינות ירדנית ◄ המתחם, בבעלות משקיע מחו”ל ויזם הנדל”ן יוסף לחמני, יכלול מרכז קונגרסים, אשר יחזיר את טבריה למפת הכנסים בישראל, מסעדות, חנויות וספא, שיותאם גם ל’ציבור הדתי’.
טבריה, לראשונה לאחר שנים רבות יוקם בית מלון חדש ב מתחם תיירות חדש גני מאיר
טבריה, לראשונה לאחר שנים רבות יוקם בית מלון חדש ב מתחם תיירות חדש גני מאיר

העיר טבריה מתעוררת. לאחר שנים רבות בהן לא הוקם מלון גדול בעיר, תחל בקרוב הקמת מתחם תיירות חדש “גני מאיר” בקרבת חמי טבריה בדרום העיר ליד ציון רבי מאיר בעל הנס. הפרויקט החדשני, יוקם במקומו של בית ההבראה “גני מנורה” שהמבנים שלו יהרסו.

הפרויקט בבעלות משקיע מחו”ל ויזם הנדל”ן יוסף לחמני, ישתרע על שטח של 17 אלף מ”ר, ויוקם בהשקעה של 140 מיליון שקל.

מתחם התיירות חדש, יכלול 72 דירות יוקרה המשווקות בעיקר לתושבי חו”ל, ו-110 חדרי מלון. הפתיחה צפויה בשנת 2015, והניהול יעשה על ידי רשת בינלאומית.

פרויקט “גני מאיר”, תוכנן על ידי אדר’ דני קידר ממשרד ’א.ב. מתכננים’, כך שיתאים למגוון רחב של אוכלוסיות כולל נופשים מהמגזר החרדי והדתי, ו-צליינים.

בתכנון, הושם דגש גם על הפרטים הקטנים שהופכים את השהות לנעימה ונוחה. כך למשל, חדרי המלון פונים אל הכנרת, ולנוף הרחוק ולא משקיפים על הרוחצים בבריכת השחייה. עוד יכלול הפרויקט; מסעדות, חנויות, ספא, שיפעל על פי ההלכה ומקוואות.

במתחם “גני מאיר”, יוקם מרכז קונגרסים על שטח של 2000 מ”ר, שיחזיר את העיר טבריה למפה של הכנסים.

העיר טבריה, משוועת לבתי מלון חדשים. לעיר עצמה ולאזורי התיירות הקרובים אליה בכנרת, בגליל, ובגולן מגיעים מדי שנה מיליוני תיירים מחו”ל, ונופשים מישראל. בשל המחסור בחדרים במלונות, חלקם הגדול לן במקומות אחרים.

המלון החדש, בטבריה, יציע חלופה איכותית למבקרים בעיר טבריה ובכנרת ולמי שנוסעים לטיולים בצפון, בקברי צדיקים, ובאתר הצליינות ירדנית.

לדברי יזמי הפרויקט, הוא קיבל את כל האישורים הדרושים לרבות הכרה מטעם משרד התיירות, והוצג בפני שר התיירות, ח”כ עוזי לנדאו, בסיור עבודה שערך בטבריה.

הדמיית חדר בפרויקט גני מאיר בית מלון חדש בפרויקט גני מאיר, שיוקם בעיר טבריה | הדמייה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן