סרטן

סרטן הריאות: האגודה למלחמה בסרטן, במיזם חדש ’סיגריה הורגת אותך בהמון דרכים’

0
0

לקראת היום הבינלאומי ללא עישון, יצאה האגודה למלחמה בסרטן, בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה במיזם לצמצום העישון בקרב מסיימי מבחן תיאוריה לנהיגה באמצעות עלון מידע המעוצב ככביש ◄ מחקרים; נהגים, שעישנו במהלך הנהיגה היו מעורבים יותר בתאונות דרכים בשיעור של בין פי 2- 3, מסיבות של הסחת הדעת, או מהרעלה של חומרים רעילים המצויים בסיגריה.
סרטן הריאות: האגודה למלחמה בסרטן, במיזם חדש ’סיגריה הורגת אותך בהמון דרכים’
סרטן הריאות: האגודה למלחמה בסרטן, במיזם חדש ’סיגריה הורגת אותך בהמון דרכים’

’היום הבינלאומי ללא עישון’ (21.05.2013), יצאה ’האגודה למלחמה בסרטן’ במיזם חדש וייחודי בשיתוף משרד התחבורה. האגודה, יוזמת פנייה לאלפי הנבחנים במבחן תיאוריה בנהיגה, המתחילים את דרכם כנהגים חדשים, ומציינת בפניהם את הסכנה שבעישון בכלל ובזמן הנהיגה בפרט.

בימים הקרובים, תחל האגודה למלחמה בסרטן, לחלק עלון לאלפי מסיימי מבחן תיאוריה לנהיגה.

▼ העלון קצר, ומעביר מסרים ברורים וחשובים;

● כמו הסיכון שבעישון בזמן נהיגה כגורם לתאונות דרכים.

● העשן והחלקיקים הרעילים הנשארים ברכב ובריפוד גם לאחר העישון (עישון “יד שלישית”), והחומרים הרעילים הנמצאים בסיגריה.

בנוסף מצורפת לעלון מדבקה עם הסיסמא; “סיגריה הורגת אותך בהמון דרכים”, מומלץ להימנע מ’עישון’ בכלל ובזמן הנהיגה בפרט. העלון מעוצב כ’כביש’.

העלון, עוצב והופק על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.

מחקרים רבים בארץ, ובעולם, מצביעים על כך, כי נהגים שעישנו במהלך הנהיגה, היו מעורבים יותר בתאונות דרכים בשיעור של בין פי 2-3, מסיבות של הסחת הדעת, או מהרעלה של חומרים רעילים, המצויים בסיגריה Can J Public Health 1990.

לדעת חוקרים, הסחת הדעת של נהגים מפעולת העישון גדולה אפילו יותר מאשר הסחת הדעת של נהגים המשתמשים בטלפון נייד בנהיגה (2007 Ann Ig).

▼ האגודה למלחמה בסרטן

האגודה למלחמה בסרטן, מזמינה את הציבור לפנות אל טלמידע, שירות המידע הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה למענה על שאלות ולקבלת חומר הסברה ללא תשלום בנושא מחלות הסרטן ודרכי מניעתן;

טלמידע; 1800-599-995, טלמידע בשפה הערבית; 1800-36-36-55, טלמידע בשפה הרוסית; 1800-34-33-44, לתרומות המוכרות לצרכי זיכוי במס על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, ניתן לפנות לטלפון; 1800-35-46-46.

ניתן לתרום תרומה מאובטחת באתר האגודה למלחמה בסרטן, לחצו כאן ל-תרומה מאובטחת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן