חדשות בריאות

שרת הבריאות, יעל גרמן: בתחום הקנביס הרפואי, משרד הבריאות הוא המבוגר האחראי

0
0

שרת הבריאות, ח”כ יעל גרמן, הודיעה ב’ועדת העבודה’, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא הקנביס הרפואי, כי; “בחודש הקרוב, מתכנן המשרד לקיים כנס הסברה והדרכה לכל הרופאים העוסקים בתחום הקנביס הרפואי בישראל, כדי להבהיר המידע בתחום, להנחות את דרכי הגשת הבקשות למתן הרישיונות לקנביס הרפואי, למנוע דיסאינפורמציה בנושא ולהקל ככל שניתן על האדמיניסטרציה בה נתקלו החולים בעבר”.
שרת הבריאות, יעל גרמן: בתחום הקנביס הרפואי, משרד הבריאות הוא המבוגר האחראי
שרת הבריאות, יעל גרמן: בתחום הקנביס הרפואי, משרד הבריאות הוא המבוגר האחראי

שרת הבריאות, ח”כ יעל גרמן, הודיעה, אתמול (שני), כי לקראת הדיון ב’ועדת העבודה’, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא “הקנביס הרפואי” (Medical cannabis); “יש להבין, כי כל עוד מוגדר הקנביס על-פי חוק כ’סם מסוכן’ מחד, אך משמש למטרות רפואיות – מאידך, מוטלת על משרד הבריאות, האחריות לפקח על חלוקתו לנצרכים”.

לדברי השרה גרמן; “הנוהל החדש שפורסם, בא לעשות סדר בנושא וליידע בצורה שקופה ביותר את הרופאים והחולים מה עליהם לעשות כדי להגיש בקשה לשימוש ב’קנביס הרפואי’. הנוהל פורסם באתר משרד הבריאות.

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ רוני גמזו, מסר אתמול (שני), בדיון בוועדת העבודה הרווחה והבריאות, כי כל 11 אלף החולים שקיבלו עד היום רישיונות לקנביס רפואי, יוכלו להמשיך לקבל אותו גם כעת.

זאת ועוד; משרד הבריאות, כי הוא יכפיל עד סוף השנה את מספר הרופאים שמוסמכים לאשר מתן קנביס רפואי לחולים ומספרם, מובטח, יועלה מ־8 כיום ל־20.

פנינה שלו, יועצת תקשורת שרת הבריאות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי השרה יעל גרמן, הוסיפה, בדבריה, כי; “בחודש הקרוב, מתכנן המשרד לקיים כנס הסברה והדרכה לכל הרופאים העוסקים בתחום ה’קנביס הרפואי בישראל’ (נותני ההמלצה וממלאי הבקשות עבר החולים), על מנת להבהיר את המידע בתחום, להנחות את דרכי הגשת הבקשות למתן הרשיונות ל’קנביס הרפואי’, למנוע דיסאינפורמציה בנושא, ולהקל ככל שניתן על האדמניסטרציה בה נתקלו החולים בעבר.

כמו כן, כדי להקל על החולים, אנו נוסיף רופאים ברחבי הארץ, שבמסמכותם לאשר שימוש בקנביס רפואי. משרד הבריאות משמש בעניין זה כמבוגר האחראי”. אמרה שרת הבריאות, הגב’ יעל גרמן.

● עוד בנושא הקנביס הרפואי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן