חדשות בריאות

שרת הבריאות: התמותה על רקע עישון פעיל מגיעה לכ-9000 מקרים בשנה

0
0

שרת הבריאות יעל גרמן, אמרה זאת ועוד בדיון ב’וועדת הבריאות על דו”ח העישון בישראל 2012’; הרשויות לא עושות די כדי לאכוף את החוקים. על כל מעשן יש שמונה או תשעה אנשים שלא רוצים לנשום את האוויר המזוהם. אנא העבירו את הדיווחים- מעט מדי רשויות המקומיות, מקיימות את החוק ומעדכנות אותנו כמה וקנסות”.
שרת הבריאות: התמותה על רקע עישון פעיל מגיעה לכ-9000 מקרים בשנה
שרת הבריאות: התמותה על רקע עישון פעיל מגיעה לכ-9000 מקרים בשנה

שרת הבריאות יעל גרמן; “לדו”ח, יש ערך מעבר לנתונים. עדיין במדינת ישראל של היום, מעריכים שהתמותה על רקע עישון פעיל מגיעה לכ-9,000 מקרים בשנה ממגוון מחלות. כאלף אחרים מתים, עקב חשיפה ל’עישון כפוי’. זה גורם תמותה ותחלואה מרכזי אשר ניתן להפסיק בקלות. הדו”ח, מראה על ירידה בכל הפרמטרים ובכל המגזרים. אבל עדיין יש לנו בעיה ועדיין מעשנים.

עוד אמרה השרה גרמן, כי; “הרשויות לא עושות די כדי לאכוף את החוקים. על כל מעשן, יש שמונה או תשעה אנשים שלא רוצים לנשום את האוויר המזוהם”.

השרה גרמן, ביקשה מראשי הרשויות המקומיות; “אנא העבירו את הדיווחים – מעט מדי רשויות המקומיות, מקיימות את החוק, ומעדכנות אותנו כמה וקנסות.

בראש הרשימה עומדת העיר תל אביב, שנתנה; 2909 קנסות, אחריה העיר באר שבע, נתנה; 611”.

השרה גרמן, הוסיפה, כי היא “רוצה להנהיג צל”ש לאותן רשויות שמעבירות ואוכפות כראוי. ללא רשויות האכיפה, לא נצליח”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן