חתן | כלה

ירין שחף: המדריך המלא לאיפור כלות

מיד אחרי חג שבועות מותר לבוא בברית הנישואין, ועונת החופות תפתח רשמית, גייסנו את ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור משרטט את המדריך המלא לאיפור כלות על פי אותיות שמו של האתר ’כאן נעים’ עיתון האינטרנט של כל המדינה, בו אתם גולשים כעת. (להדפיס, לגזור ולשמור).
0
0
ירין שחף: המדריך המלא לאיפור כלות
ירין שחף: המדריך המלא לאיפור כלות

חתונה היא הכינוי לטקס הכניסה בברית הנישואים. טקס זה נערך בצורות שונות בתרבויות ובדתות שונות, כל דת וכל כת מייחדות את טקס החתונה במנהגים רבים ושונים. החתונה היהודית, היא אחד הטקסים העתיקים ביותר. והיא מאופיינת במנהגים מיוחדים המבדילים אותה מטקסי חתונה של דתות אחרות. טקס החופה והקידושין, הוא הטקס העתיק והמיוחד מכולם בו מברכים שבע ברכות הנישואין, קידוש היין ושבירת הכוס ומעל הכל החתימה על ה’כתובה’, טרם החתונה.

 המדריך המלא לאיפור כלות – קוֹל שָׂשֹוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה. קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה

אך לכל החתונות בכל רחבי העולם יש מאפיינים משותפים; חגיגת החתונה, המלווה במאכלים ובמשקאות, במוזיקה וריקודים לשמח חתן וכלה. וכמובן לפני הכל, ההכנות לילה המיוחד הזה, הלבשת ואיפור הכלה כדי שתהיה זוהרת בלילה זה, באופן מיוחד.

כידוע; מיד אחרי חג שבועות מותר לבוא בברית הנישואין ועונת החופות תפתח רשמית. רגע אחרי בחירת השמלה ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי, עם כל מה שאת צריכה לדעת על איפור בערב המאושר ביותר בשלב זה של חייך.

אינטרנט; האם כדאי להזמין מאפר מהאינטרנט? כן, אבל יש להתעקש על תיק עבודות מצולמות. מומלץ על איפור ניסיון למען תחושה בטוחה ורגועה יותר. לרוב איפור זה, כרוך בתשלום או שהוא נעשה על חצי מהפנים חינם אין כסף.

נוצץ; “איזון“, היא מילת המפתח, כדי ליצור מראה הדור ונוצץ במיוחד יש לשמור על מראה פנים מאוזן. רוצות איזון? הקפידו להדגיש רק את העיניים או רק את השפתיים. אחרת זה פשוט הופך “קרקסי” ומצועצע מדי. אם משתמשים בצלליות מאוד מבריקות השפתיים חייבות להראות “רגועות” יותר.

נשיקות; חתונה היא זמן נשיקות, הוסיפו על כך מזג אויר חם זיעה ולחות והמראה שכל כך עמלת עליו, יכול תוך זמן קצר לזלוג ולהימרח.

אם מתחתנים בצהרי היום, יש להניח בסיס איפור (מייק אפ) המכיל מסנן קרינה. יש לקבעו היטב עם הרבה הרבה פודרה. בימים לחים, אזור העפעפיים נוטה להזיע ולהפוך לשומני. טרם הנחת הצללית, יש להניח מעט טלק על העפעף. הטלק יספח את השומנים ישמור על אזור יבש והצללית תשרוד לאורך זמן.

כלה, איפור לחג השבועותירין שחף, משרטט את המדריך המלא לאיפור כלות - קוֹל שָׂשֹוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה. קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה

ערכת חירום לכלה; אחרי ששילמת לכל העולם, כדי “להראות מיליון דולר“, יש עוד 500 איש שירצו לגעת, למשש, ולנשק. מומלץ להגיע עם פתרון מוכן מראש ולהימנע מהפתעות, אז ככה; בתיק קטן שתשמור עליו חברתך הקרובה הכיני; מגבונים לחים, טישו, וגם פודרה נטולת טלק וגלוס. אלה יעזרו למקצה שיפורים תוך כדי האירוע.

יופי מול מצלמות; כל מי שיצא לו לעמוד אי פעם מול מצלמה יודע מהי חשיבותה של תאורה. בבחירת גווני האיפור, יש להביא בחשבון את מיקום האירוע. כלומר, האם החתונה מתקיימת בשטח פתוח או באולם סגור. תאורה “צהובה” שקיימת לרוב באולם סגור, לא מטיבה בלשון המעטה עם גוונים בהירים.

זו “מעלימה” גוונים כמו; זהובים, חומים וצהובים. לכן, העדיפו גוונים עם פיגמנטים חזקים. בשטח פתוח קיימת לרוב תאורת שטיפה לבנה. תאורה זו, יוצרת מראה פנים בשילוב מוזר של צללים כהים. לכן, העדיפו גווני פסטל רכים.

משקפיים; למרכיבות משקפיים, מומלץ למסגר את העין באיפור על מנת להגדיל ולהדגיש אותה. יש להימנע מהדבקת ריסים ארוכים ו/או משיחת ריסים במסקרה מאריכה משום שריסים מעובים או ארוכים מדי עלולים “להיפגש” עם זכוכית המשקפיים, ולהציק.

כלות המרכיבות עדשות מגע, עדיף שתשמנה את העדשות לפני תחילת האיפור. אמנם זה מחייב את המאפר להיות עדין ולהישמר שמא יעופו שאריות אבקה לעיניים. פעולת הרכבת עדשות המגע טרום האיפור מונעת דמע, ומריחת האיפור.

בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם. אֲשֶׁר בָּרָא שָׂשֹוֹן וְשִׂמְחָה. חָתָן וְכַלָּה. גִּילָה רִנָּה. דִּיצָה וְחֶדְוָה. אַהֲבָה וְאַחֲוָה. וְשָׁלוֹם וְרֵעוּת. מְהֵרָה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּצוֹת יְרוּשָׁלָיִם.

קוֹל שָׂשֹוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה. קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה. קוֹל מִצְהֲלוֹת חֲתָנִים מֵחֻפָּתָם וּנְעָרִים מִמִּשְׁתֵּה נְגִינָתָם. בָּרוּךְ אַתָּה יהוה משמח חתן עם הכלה.

מזל טוב!.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מספר 1 למקצועות היופי (איפור, עיצוב תסרוקות, ו-סטיילינג)

0
0



אודות הכותב

עודד שחף

‏דוברות ואסטרטגיה‏ ב-‏Yarin Shahaf ירין שחף‏, למד ב‏Tel Aviv University | אוניברסיטת תל-אביב‏, זמר, גר ב‏תל אביב-יפו‏.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן