בנקים

בנק ישראל: בארי טאף, יועץ בכיר לנגיד, הודיע על פרישתו אחרי 30 שנה בבנק

0
0

נגיד בנק ישראל, פרופ’ סטנלי פישר, הודה למר בארי טאף, על שירותו הארוך והמסור ב’בנק ישראל’ ועל תרומתו הגדולה למשק הישראלי. הנגיד; “בארי, הוא מעמודי התווך של בנק ישראל ושותף מלא בהפיכתו של הבנק לגוף מודרני המתמודד בהצלחה רבה בשווקים הבינלאומיים”.
בנק ישראל: בארי טאף, יועץ בכיר לנגיד, הודיע על פרישתו אחרי 30 שנה בבנק
בנק ישראל: בארי טאף, יועץ בכיר לנגיד, הודיע על פרישתו אחרי 30 שנה בבנק

בארי טאף, יועץ בכיר לנגיד לענייני מדיניות מוניטארית, וחבר בוועדה המוניטארית מאז הקמתה בשנת 2011, הודיע על פרישתו, לאחר 30 שנה ב’בנק ישראל’. מר טאף, צפוי לסיים את תפקידו עד דצמבר 2013. המועד המדויק, ייקבע לאחר מינוי הנגיד החדש על מנת לאפשר המשך עבודה רציפה והעברה מסודרת ומלאה של תפקידו. טאף, ציין במכתבו אל הנגיד, כי; “אעשה כל שביכולתי עד לפרישה שלי, ולאחריה לעזור לבנק ישראל בביצוע משימותיו, כפי שניסיתי לעשות בכל שנות העבודה שלי בבנק”.

טאף, החל את דרכו ב’בנק ישראל’ לפני כ-30 שנה, ובמשך כ-10 שנים שימש גם כחבר הנהלת הבנק. לפני שמונה למנהל חטיבת השווקים ב-2008, שימש במשך כשבע שנים מנהל מחלקת מטבע חוץ.

במסגרת עיסוקיו בבנק ישראל הוא משמש גם חבר המליאה של הרשות לניירות ערך. מאז 1994 משמש טאף, כיועץ מומחה ב’קרן המטבע הבינלאומית’, ובעבר כיהן כדירקטור ב’בורסה לניירות ערך בתל אביב’, וכחבר ב’וועדת אריאב לפיתוח שוק ההון’.

נגיד בנק ישראל, פרופ’ סטנלי פישר, הודה למר בארי טאף, על שירותו הארוך והמסור בבנק ישראל ועל תרומתו הגדולה למשק הישראלי. הנגיד: אמר, כי; “בארי, הוא מעמודי התווך של בנק ישראל, ושותף מלא בהפיכתו של הבנק לגוף מודרני המתמודד בהצלחה רבה בשווקים הבינלאומיים.

בארי, מילא תפקיד מרכזי בתכנון וביצוע תגובת בנק ישראל למשבר הפיננסי שהחל ב-2008, לרבות תוכנית הגדלת יתרות המט”ח וההתערבות בשוק המט”ח, תוכנית רכישת אג”ח ממשלתיות, והזרמת נזילות למערכת הבנקאית. כולנו אסירי תודה על תרומתו החשובה לפיתוח שוק המט”ח בישראל, ולגיבוש מדיניות שער החליפין, כמו גם על תרומתו לעיצוב המדיניות המוניטארית באמצעות השתתפותו הפעילה כחבר בוועדה המוניטארית של בנק ישראל, מאז שהוקמה ב-2011”.

בארי טאף, בעל תואר שני בהצטיינות במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, הוביל שורה של הישגים במהלך שנות עבודתו בבנק, ובהם הכנסת השקל למערכת התשלומים הבינלאומית CLS, הקמת חטיבת השווקים במסגרת הרה ארגון בבנק, הקמת נציגות בנק ישראל בעיר ניו-יורק, שיפור והכנסת שיטות מתקדמות בניהול תיק היתרות והכללת מטבעות ונכסים חדשים בתיק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן