נוף הגליל

התנועה לאיכות השלטון, היום בכנסת: בדיון על עיריית נצרת עילית לאור דו”ח מבקר המדינה

0
0

התנועה לאיכות השלטון, תיקח היום (ד’, 1.5), חלק בדיון הוועדה לענייני ביקורת המדינה, לאחר שהתערבות התנועה הובילה את מבקר המדינה להוציא צו הגנה לגזבר עיריית נצרת עילית מר עופר לוי וליועצת המשפטית של העירייה, הגב’ אולגה גורדון ◄ במקביל, לגבי ראש העירייה, מר שמעון גפסו, עדיין לא הוחלט בפרקליטות, האם כן או לא להגיש נגדו כתב אישום ביחס לשלושה מתוך ארבעה תיקי החקירה לגביהם המליצה המשטרה להעמידו לדין.
התנועה לאיכות השלטון, היום בכנסת: בדיון על עיריית נצרת עילית לאור דו
התנועה לאיכות השלטון, היום בכנסת: בדיון על עיריית נצרת עילית לאור דו”ח מבקר המדינה

בוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת, יתקיים היום (ד’, כ”א באייר תשע”ג), בשעה 09:30, דיון בנוגע לליקויים שנחשפו ב’עיריית נצרת עילית’ ודרך התיקון. כמו כן, הדיון יתייחס לעובדה, כי שניים מתוך שלושת שומרי הסף של העירייה (הגזבר, והיועצת המשפטית), מוגנים ב’צו הגנה’ של מבקר המדינה, נוכח ניסיונותיהם למנוע ליקויים רבים שנחשפו בדו”ח המבקר. בדיון, ייקחו חלק בין היתר נציגי התנועה לאיכות השלטון, עיריית נצרת עילית, ו-משרד מבקר המדינה.

נגד שני בעלי תפקידים אלו, נפתחו הליכי פיטורים לאחר שניסו למנוע מהלכים בלתי תקינים בעירייה. בייצוג ’התנועה לאיכות השלטון’, פנו השניים אל מבקר המדינה בבקשה למתן ’צו הגנה’ שימנע את פיטוריהם.

שמעון גפסו

במקביל, לגבי ראש העירייה, מר שמעון גפסו, עדיין לא הוחלט בפרקליטות, האם כן או לא להגיש נגדו כתב אישום ביחס לשלושה מתוך ארבעה תיקי החקירה לגביהם המליצה המשטרה להעמידו לדין.

עו”ד דפנה קירו כהן, מנהלת המחלקה המשפטית ב’תנועה לאיכות השלטון’, מסרה, כי; “יש חשיבות למעורבות הכנסת במעקב אחר תיקון ליקויים אשר נמצאו בדוחות מבקר המדינה בכלל וליקויים חמורים, כפי שנמצאו בעיריית נצרת עילית בפרט.

זאת במיוחד כשמדובר בעירייה אשר מתוך שומרי הסף שלה, גזבר עיריית נצרת עילית מר עופר לוי, וליועצת המשפטית של העירייה, הגב’ אולגה גורדון, השניים המיוצגים ע”י התנועה לאיכות השלטון, וכמעט ושילמו במשרתם, נוכח מלחמתם לשמירה על מנהל תקין בנצרת עילית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן