מסחר | תעשייה

התאחדות התעשיינים, יוצאת נגד החלטת וועדת הכספים להעלות את המס על הבירה

0
0

המס על הבירה, הוביל לירידה של 10% בצריכת הבירה, בהיקף של 170 מיליון ₪ ◄ יו”ר איגוד המזון של התאחדות התעשיינים; “מדובר בהחלטה אבסורדית שנוגדת את האינטרסים של מדינת ישראל. העלאת המס על הבירה, רק תפגע באלפי העובדים של תעשיית הבירה הישראלית, רובם מהפריפריה ותעודד בני נוער לצרוך משקאות חריפים זולים”.
התאחדות התעשיינים, יוצאת נגד החלטת וועדת הכספים להעלות את המס על הבירה
התאחדות התעשיינים, יוצאת נגד החלטת וועדת הכספים להעלות את המס על הבירה

יו”ר איגוד המזון של התאחדות התעשיינים, ומנכ”ל קבוצת קוקה קולה בישראל, מר יצחק (איציק) תמיר, התייחס להחלטת וועדת הכספים אתמול (ד’), להעלות את המס על הבירה בישראל, ואמר, בעקבות החלטת הממשלה להעלות את המס על ה’בירה’, כי; “אנחנו מצרים על ההחלטה, שלא תורמת, לא לחברות הבירה ולא למגמות הצריכה של המשקאות החריפים בשוק…”.

לדברי מר תמיר; “ממה שמסתמן עד כה, מאז העלאת המס, הוא שצריכת הבירה ירדה, בעוד צריכת האלכוהול עלתה, בעיקר של משקאות ה’וודקה’ וה’ערק’. נתונים אלו, מנוגדים לאינטרס של מדינת ישראל לעודד צריכת אלכוהול מתונה ואחראית ולשמור על בריאות הציבור”.

יו”ר “טמפו”, מר ז’ק בר, שהמפעל שלו מייצר את מותגי הבירה; ’גולדסטאר’, ’הייניקן’, ו’מכבי’, הוסיף, ואמר, כי; “החלטה זו, פוגעת בעיקר באוכלוסיית ’האדם העובד’, כפי שהגדיר זאת שר האוצר, ח”כ יאיר לפיד, ופוגעת ללא סיבה ב’תעשיית כחול לבן’.

המס, כבר הוביל לירידה של כ- 10% בצריכת הבירה בישראל, בהיקף של 170 מיליון שקל”.

מיכל תוסייה-כהן, דוברת התאחדות התעשיינים, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “החלטת הממשלה להעלות את המס על ה’בירה’ צפויה לפגוע ב’תעשיית הבירה’, כאשר יצוין, כי כ-90% ממנה מיוצרת בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן