רעידת אדמה

אבטיח אקולוגי של משתלות חישתיל המבוסס על שיטות גידול ידידותיות לסביבה

0
0

דודו מגל, ממשתלות חישתיל;” פיתוח טעם האבטיח הוא נושא חשוב מאוד למגדלים. אנו מבצעים ניסויים רבים בחלקות הגידול לשיפור הטעם והארכת חיי המדף של הפרי ◄ תאגיד חישתיל, מייצר 100 מיליון שתילי ירקות מורכבים בכל שנה ברשת משתלות הפרושה בישראל, דרא”פ, טורקיה, איטליה בוסניה, צרפת וספרד.
אבטיח אקולוגי של משתלות חישתיל המבוסס על שיטות גידול ידידותיות לסביבה
אבטיח אקולוגי של משתלות חישתיל המבוסס על שיטות גידול ידידותיות לסביבה

למרות שאבטיח, הוא הפרי המזוהה ביותר עם הקיץ הישראלי, על מרבית מאדמות הארץ לא ניתן לגדל אבטיח בלי חיטוי כימי שיכשיר את השטח. ’תאגיד משתלות חישתיל’, פיתחו שתילי אבטיחים המורכבים על כנה. כך מתאפשר לגדל אבטיח כמעט ללא צורך בחיטוי ונחסכים פיזור הכימיקלים ופליטת גזי חממה.

לדברי דודו מגל, ממשתלות חישתיל, פיתוח טעם האבטיח הוא נושא חשוב מאוד למגדלים. אנו מבצעים ניסויים רבים בחלקות הגידול לשיפור הטעם והארכת חיי המדף של הפרי.

הרכבת האבטיח על גבי כנה חזקה מייצרת שתיל עמיד וחזק בעל כושר הנבה מוגבר. עמידותו מאפשרת רצף אספקה לכל אורך העונה. הצרכנים מקבלים פרי נקי ובריא יותר, עם מרקם חזק ופציח (קריספי)”.

שתילי הירקות, מניבים תוצרת רבה יותר מבלי שצריך להגדיל את כמות התשומות שמושקעת בהם, לכן הם מהווים פתרון טוב לאזורים דלים במשאבים שצריכים להאכיל פיות רבים.

תאגיד חישתיל, מייצר 100 מיליון שתילי ירקות מורכבים בכל שנה ברשת משתלות הפרושה ב; ישראל, דרא”פ, טורקיה, איטליה בוסניה, צרפת, וספרד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן