אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: מעל חצי מיליון ₪, יושקעו בשדרוג ’יד לבנים’ בעיר

0
0

“ברחבה הנוחה שתיבנה, נערוך טקסים וכינוסים מכובדים” – אומר ראש העיר, מר שמחה יוסיפוב, ומוסיף; “הורתי לכל הנוגעים בדבר לזרז את תחילת העבודה. אני מניח שבחודשים הקרובים תסתיימנה העבודות כך שביום הזיכרון הבא, אור עקיבא, תוכל לחנוך את המקום המשודרג שישמש את העיר לשנים הקרובות”.
אור עקיבא: מעל חצי מיליון ₪, יושקעו בשדרוג ’יד לבנים’ בעיר
אור עקיבא: מעל חצי מיליון ₪, יושקעו בשדרוג ’יד לבנים’ בעיר

“ההחלטה לשדרג את בית ’יד לבנים’ בעיר אור עקיבא, מחויבת המציאות. מיד עם סיום שלב התכנון הצלחנו לגייס את הסכום הדרוש לביצוע הפרויקט שיהיה בו כדי לכבד את מיטב בנינו ובנותינו שנפלו במערכות ישראל” – כך אמר ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, לאחר שנודע, כי גייס סכום של 540,000 ₪, לשדרוג “יד לבנים” בעיר.

צוות האדריכלים שחר לולב, וכן עודד רוזנקיאר ממשרד ’AECHITECURE SO’, תכנן חלל מואר בו תתכנס כמות מכובדת של אנשים.

“יהיה זה חלון לרחוב. קיר הזיכרון, יחל מחוץ למתחם וימשיך פנימה לתוך החלל. יוצב תבליט שיעמוד בתנאי חוץ ובו מודולים שונים, תמונות הנופלים ופרטים. בעיצוב ניתן דגש למכובדות המקום ולזכרם של הנופלים במערכות ישראל” – אמר האדריכל רוזנקיאר.

“ברחבה הנוחה שתיבנה, נערוך טקסים וכינוסים מכובדים” – אומר ראש העיר, מר שמחה יוסיפוב, ומוסיף; “הורתי לכל הנוגעים בדבר לזרז את תחילת העבודה.

אני מניח שבחודשים הקרובים תסתיימנה העבודות כך שביום הזיכרון הבא, אור עקיבא, תוכל לחנוך את המקום המשודרג שישמש את הנצחת זכרם של חללי מערכות ישראל, בני אור עקיבא, וטיפול במשפחות השכולות בעיר לשנים הקרובות”. סיכם ראש העיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן