חתומים בלב ישראל

רב טוראי פרטוק, יוסף נחמן נפל במבצע “עמוד ענן” (20.11.2012)

יוסף נחמן התחנך במוסדות חינוך חרדים, ובגיל העשרה עזב את הישיבה בירושלים. ביום מן הימים הפך לחייל מן המניין. הוא שירת בחיל השריון, כטען-קשר בטנק מרכבה הוא נהרג במהלך מבצע ’עמוד ענן’ .
0
0
רב טוראי פרטוק, יוסף נחמן הי
רב טוראי פרטוק, יוסף נחמן 01.04.1994 עד 20.11.2012

רב טוראי פרטוק, יוסף נחמן הי”ד  נפל  ביום ו’ בכסלו תשע”ג (20.11.2012), במבצע “עמוד ענן”, בן עמליה ואברהם חיים. יוסף נחמן נולד בעמנואל ביום כ”א בניסן תשנ”ד (1.4.1994), אח של אלחנן, איתמר, דוד-נתן, הדסה, לאה, יעל-מרים ושרה. ביום 30.7.2012 התגייס יוסף לצה”ל. הוא שירת בחיל השריון, כטען-קשר בטנק מרכבה.

יוסף נחמן התחנך במוסדות חינוך חרדים, ובגיל העשרה עזב את הישיבה בירושלים. וביום מן הימים הפך לחייל מן המניין.

אביו ואמו בהלם גדול, מתקשים לעכל את האבידה, הוא רק רצה לתרום למדינה”.

חבריו לישיבת ’אהבת משה’ בעיר ירושלים, מספרים: “הוא היה בחור שתמיד אהב להוביל את כל החברים סביבו, תמיד היה קשוב ורצה לעזור לכל אחד”.

חברו שלמד עמו בישיבה: “זה בחור שאף פעם לא הפסיק לחייך, תמיד היה בשמחה. תמיד רצה לתרום ודיבר עם החברים על החלום שלו להתגייס לצה”ל ולתרום כמה שהוא יכול לטובת עם ישראל”.

יוסף נפל בפעילות מבצעית ביום ו’ בכסלו תשע”ג (20.11.2012), במהלך מבצע “עמוד ענן” שנערך נגד החמאס ברצועת עזה. בן שמונה-עשרה שנים וחצי בנפלו. הותיר הורים, שלושה אחים וארבע אחיות.

אחרי נפילתו הועלה יוסף לדרגת רב-טוראי.פרטוק, השתייך ליחידה מכוח סדיר שהגיעה בימים האחרונים לאיזור הרצועה בשל מבצע ’עמוד ענן’ הוא נהרג בזמן ששהה מחוץ למתחם השינה בבסיס.

הוא הובא למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול, ירושלים יהיה זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן