מדינת ישראל בת 65

יום העצמאות ה-65: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 840 אלף מ”ר, יונפו ברחבי הארץ

0
0

לקראת יום העצמאות ה-65 למדינת ישראל, חלה עלייה של כ-10% במכירת הדגלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד ◄ אבי מרום מענף הטקסטיל בלשכת המסחר ת”א והמרכז; “השנה מורגשת עלייה בהזמנות מגורמים פרטיים דוגמת וועדי בתים משותפים, בתי עסקים ומגדלי מגורים”.
יום העצמאות ה-65: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 840 אלף מ
יום העצמאות ה-65: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 840 אלף מ”ר, יונפו ברחבי הארץ

מבדיקה שנערכה בלשכת המסחר ת”א והמרכז, עולה, כי ביום העצמאות ה- 65 של מדינת ישראל, יונפו כמיליון דגלים, מסוגים וגדלים שונים, באורך מצטבר של 840 אלף מטר רבוע, בהיקף מכירות של כ- 10 מיליוני שקלים. כמו כן, מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות ה-65, כוללות 800 אלף מטר של שרשראות דגלים במחזור מכירות של כמיליון שקלים.

אבי מרום מענף הטקסטיל ב’לשכת המסחר ת”א והמרכז’, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו”ר מפעלי מרום אפ.ג’י.פי, אומר, כי; “כ-70% מכלל היקף המכירות של הדגלים (כולל שרשראות דגלים), נמכרים ל’רשויות המקומיות’ והשאר לחברות וצרכנים פרטיים”.

לדברי מרום; “השנה, חלה עלייה חדה של כ-30% במכירת דגלי אורך ודגלי ענק, הנתפרים לפי מידה לבנייני משרדים ובתים משותפים. דגלי הענק, נמכרים בכ-80 ש”ח למטר רבוע”.

מהבדיקה, עולה עוד, כי “השנה, נרשמה עלייה של כ-10% בהיקף מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות הקרוב, לעומת יום העצמאות בשנה שעברה”.

מרום, הוסיף, כי; “השנה, מורגשת עלייה בהזמנות מגורמים פרטיים דוגמת וועדי בתים משותפים, בתי עסקים, ומגדלי מגורים”.

אבי מרום, מציין, כי ’הדגל הארוך ביותר’ שנתפר השנה, הוזמן על ידי דיירי בניין במרכז הארץ בגובה 28 קומות, והדגל עצמו הינו באורך 86 מטר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן