יום הזיכרון לשואה ולגבורה

הרשות לזכויות ניצולי השואה בשת”פ מיזם כל-זכות, השיקו אתר ייעודי לזכויות הניצולים

0
0

’כל זכות’ הוא מלכ”ר, שהקים פלטפורמה חדשנית להנגשת מידע לציבור בנוגע לזכויות ושירותים. ב’כל זכות’, שותפים מעל 100 ארגונים ◄ מהלך זה מצטרף להחלטתו של שר האוצר, יאיר לפיד, להגדיל את תקציב הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל לשנת 2013 בסך 50 מלש”ח. סכום זה, מיועד לתוספת שעות סיעוד לניצולי השואה.
הרשות לזכויות ניצולי השואה בשת
הרשות לזכויות ניצולי השואה בשת”פ מיזם כל-זכות, השיקו אתר ייעודי לזכויות הניצולים

הרשות לזכויות ניצולי השואה (בשמה הקודם- הלשכה לשיקום נכים) ב’משרד האוצר’, בשיתוף מיזם ’כל-זכות’ השיקו אתר מידע ייעודי המרכז את כל הזכויות המגיעות לניצולים. האתר, משרת את 180,000 ניצולי השואה החיים בישראל, כמו גם את בני משפחותיהם וארגוני סיוע שונים. האתר, יספק מידע רלבנטי, בשפה נגישה על כל הזכויות והשירותים המוקנים לניצולי השואה, ומידע כללי רב בתחומי בריאות וזקנה.

אתר זכויות ניצולי השואה, הוא חלק מהחלטת הרשות להקים מרכז מידע לאומי ל’זכויות ניצולי השואה’, כמו גם תוצר של דיוני “השולחן העגול הלאומי” למיצוי זכויות ניצולי השואה, שהוקם ומובל אף הוא על ידי הרשות. כחלק ממרכז המידע, נדרש תיעוד מלא של זכויות והטבות הניתנות על ידי עשרות ארגונים ציבוריים ואזרחיים. האתר החדש, מכיל בתוכו מידע מארגונים אלה.

’כל זכות’, הוא מלכ”ר, שהקים פלטפורמה חדשנית להנגשת מידע לציבור בנוגע לזכויות ושירותים. ב’כל זכות’, שותפים מעל 100 ארגונים, כולל משרדי ממשלה כ-רווחה, בריאות, משפטים, וגופי ממשלה כביטוח לאומי, ועוד. באתר משתמשים מדי חודש מעל 125,000 גולשים בהם גם גורמי מקצוע.

מהלך זה, מצטרף להחלטתו של שר האוצר, מר יאיר לפיד, להגדיל את תקציב הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל לשנת 2013 בסך 50 מלש”ח. סכום זה מיועד לתוספת שעות סיעוד לטובת ניצולי השואה.

כזכור, ’הרשות לזכויות ניצולי השואה’ אשר במשרד האוצר, הקדימה בחודש שעבר (25 במרץ) את תשלום התגמולים לניצולי השואה לקראת חג הפסח, ובערב החג, זוכו חשבונות הבנק של הניצולים בתגמולים ו/או הטבות משולמות לאוכלוסייה המונה כ-90 אלף ניצולים, בסכום חודשי כולל העומד על כ-200 מיליוני ₪ בממוצע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן