מסחר | תעשייה

שר הכלכלה מר בנט, ב’כנס יקירי התעשייה’: התעשייה בישראל סוס העבודה של הציונות

0
0

השר נפתלי בנט לתעשיינים ב’כנס יקירי התעשייה’ שהתקיים, ביוזמת התאחדות התעשיינים; “ראו בי שליח לדבר הזה. המלחמה ב’מונופולים’ היא מלחמה ציונית, ואחת המשימות המרכזיות של מדינת ישראל. חייבים לפתוח את הכלכלה הישראלית, אחרת לא נצליח לשמר ולהשאיר כאן אנשים טובים לאורך זמן”.
שר הכלכלה מר בנט, ב’כנס יקירי התעשייה’:  התעשייה בישראל סוס העבודה של הציונות
שר הכלכלה מר בנט, ב’כנס יקירי התעשייה’: התעשייה בישראל סוס העבודה של הציונות

שר הכלכלה מר נפתלי בנט, נאם אמש (חמישי) בפני בכירים בתעשייה הישראלית ב’כנס יקירי התעשייה’ שהתקיים, ביוזמת התאחדות התעשיינים, במלון דן פנורמה בעיר תל אביב.

השר בנט, ברך את ’יקירי התעשייה’, ואמר, כי; “התעשייה הישראלית היא סוס העבודה של הציונות שמושך אחריו את כל עם ישראל. הסוס הזה, כרוך בסיכונים ביוזמה וביצירתיות. אתם אלו המייצרים את מקומות העבודה ואת ההכנסות למשק הישראלי.

רק שבמקום לשים מדליות, המדינה – שלא בכוונה – שמה שקי חול. מרוב שמעמיסים על הסוס הוא גווע, ואז הוא יוצא לרוץ במדינה אחרת, ואנחנו הם אלה שמפסידים.

שר הכלכלה מר נפתלי בנט, הוסיף ואמר לתעשיינים; “אתם החלוצים האמיתיים של 2013. המשימה שלי כשר הכלכלה, היא לצמצם את החסמים והביורוקרטיה, ולייצר כוח עבודה נגיש. אני מתכוון לפלס את הדרך וללמוד את הדרכים להסרת החסמים העומדים בפניכם”.

“ראו בי שליח לדבר הזה” – אמר והוסיף שר הכלכלה; המלחמה ב’מונופולים’ היא מלחמה ציונית, ואחת המשימות המרכזיות של מדינת ישראל. חייבים לפתוח את הכלכלה הישראלית אחרת לא נצליח לשמר ולהשאיר כאן אנשים טובים לאורך זמן.

אני מודה לכם על פועלכם ובעיקר על כך שאתם מושכים את כלכלת ישראל קדימה”, סיכם שר הכלכלה מר נפתלי בנט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן