צבא | משטרה | ביטחון

דובר צה”ל: לא תתקבל שום חזרה למצב שלפני מבצע עמוד ענן

0
0

הבוקר כשתלמידי הגנים ובתיה”ס שבו למוסדות החינוך עם תום חופשת הפסח, חודש הירי מרצועת עזה לעבר יישובי מערב הנגב ◄ דובר צה”ל, התייחס הבוקר לתקיפות אמש בעזה; “החמאס מבין שיש כללים חדשים על המצב ברמה”ג, אמר הדובר, כי למרות הירי; “לא מעריכים שינוי משמעותי בגזרה”.
דובר צה
דובר צה”ל: לא תתקבל שום חזרה למצב שלפני מבצע עמוד ענן

חרף תקיפות חיל האוויר, אמש (ג’) ברצועת עזה, נשמעה הבוקר (רביעי, בשעה 07:30), אזעקת “צבע אדום” ולאחריה, נפלו עם שובם של תלמידי הגנים ובתי הספר למוסדות החינוך בתום חופשת הפסח), שתי רקטות הקסאם ביישובי מערב הנגב; שער הנגב, סמוך לעיר שדרות.

דובר צה”ל, תא”ל יואב (פולי) מרדכי, התייחס הבוקר לתקיפות חיל האוויר, אמש בצפון רצועת עזה, שני יעדי טרור, זאת בתגובה לירי השלישי במספר, תלול המסלול, לעבר שטח מדינת ישראל, מאז סיום מבצע “עמוד ענן”. פגיעות מדויקות זוהו במטרות. כל מטוסינו, שבו בשלום לבסיסם.

תא”ל מרדכי, ציין, כי אתמול נרשם; “ירי פצצות מרגמה מעזה, שחלקם נפלו בתוך השטח הפלסטיני”. הדובר, הדגיש, כי; “לא תתקבל שום חזרה למצב שלפני מבצע ’עמוד ענן’. ארגון הטרור החמאס מבין שיש כללים חדשים וחמשת החודשים האחרונים הם השקטים ביותר מאז ה’התנתקות’. המטרה היא לשמור על השקט בדרום הארץ”.

כמו כן, התייחס הדובר, למצב בגבול רמת הגולן, והסביר, כי; “אתמול (ג’), אחרי שקט במהלך החג, בוצע ירי של פצמ”ר ומקלעים על סיור שנע על גדר המערכת. בתגובה צה”ל, פגע בירי טנק מדויק לעבר מבנה בכפר ביר אל-עג’ם, ופגע בחוליית המקלע שביצעה את הירי לעבר הסיור”.

הדובר, הדגיש, כי; “למרות הירי, אנחנו לא חושבים שיש שינוי משמעותי בגזרה. אין לנו צד במה שקורה שם, אבל עלינו לראות שלא נפגעים אינטרסים שלנו.

צה”ל, לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל, ובחיילי צה”ל, וכי אין בכוונת צה”ל, לאפשר חזרה למציאות אשר קדמה למבצע “עמוד ענן”.

צה”ל, רואה בחומרה את ניסיונות הירי לעבר שטח מדינת ישראל, ואת ארגון הטרור חמא”ס, כאחראי לכך”. סיכם דובר צה”ל, תא”ל יואב (פולי) מרדכי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן