תיירות | נופש

איגוד ערים כינרת: החמרה בעונש על נהיגה אסורה ברכב בחוף הכינרת

0
0

סגן נשיא בימ”ש השלום בטבריה, כב’ השופט דורון פורת; יש להחמיר את הענישה במקרים של פגיעה בחופי הים, באיכות המים, בחי ובצומח של נהיגה בכלי רכב בחוף הים ◄ יו”ר איגוד ערים כינרת, מר יוסי ורדי; “אני מקווה שהציבור בישראל, יעריך את כלל הפעילות שנעשתה עבורו, במשך חודשים ארוכים, על מנת לאפשר נופש ברמה גבוהה בכנרת…”.
איגוד ערים כינרת: החמרה בעונש על נהיגה אסורה ברכב בחוף הכינרת
איגוד ערים כינרת: החמרה בעונש על נהיגה אסורה ברכב בחוף הכינרת

הנהלת איגוד ערים כינרת, הביעה אתמול (חמישי), את הערכתה מהכרעתו וגזר דינו של כבוד השופט דורון פורת, מבית משפט השלום בעיר טבריה, על גזר דין של 6,000 ₪, שהוטל על נהג רכב טנדר פרטי, תושב אשקלון, שאותר על ידי ’רשות ניקוז ונחלים כינרת’ באמצעות פקח אבי אריש, בגין נהיגה אסורה בחוף שיטים במזרח הכינרת (ת”פ 11-11-30892). את איגוד ערים כינרת, ייצג היועץ המשפטי של האיגוד עו”ד חיים שטרן.

בנוסף חייב סגן נשיא בית משפט השלום בעיר טבריה, כבוד השופט פורת, את הנאשם, לחתום על התחייבות בסך 7,000 ₪. להימנע מעבירה דומה במשך 3 שנים.

כב’ השופט פורת, ציין בפסק דינו, כי; “יש להחמיר את הענישה במקרים של פגיעה בחופי הים, באיכות המים, בחי והצומח במקרה של נהיגה בכלי רכב בחוף הים”.

חוק איסור נהיגה בחוף הים, כולל העמדת רכב וחנייתו, ולא רק עצם הנסיעה, אסורה בחוף הים, אלא גם העמדה או חנייה של רכב.

עוד ציין בית המשפט, כי; “חוף ים מוגדר כרצועת חוף קרקע במרחק 100 מטרים, וכי חוק זה מתייחס לכלל החופים במזרח בים התיכון, בכינרת ובאילת, ללא קשר אם החוף מוכרז או לאו”.

כב’ השופט פורת

יו”ר איגוד ערים כינרת מר יוסי ורדי, מסר, כי; “השנה הושקע רבות בהכנת חופי הכינרת לקראת פתיחת עונת הרחצה ומזעור נזקי גאות המים עקב עליית המפלס, מאחר וחלק מהחופים, התשתיות והצמחייה דרשו טיפול.

בנוסף בשיתוף החברה הממשלתית לתיירות, הושקע בשדרוג החופים, כבישי גישה נוחים, אזורי חניה מוסדרים, מלתחות, פחי אשפה, מתחמים מאורגנים, ועוד.

ורדי, אמר, כי “אני מקווה שהציבור בישראל, יעריך את כלל הפעילות שנעשתה עבורו, במשך חודשים ארוכים, על מנת לאפשר נופש ברמה גבוהה בכנרת, וכי הוא מצפה שהנופשים ידעו לשמור על הניקיון והחוק למען איכות הבילוי לעצמם, ובכדי להותיר אחריהם כינרת נקיה וחופים ראויים לכלל עם ישראל לאורך כל השנה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן