חדשות בריאות

מד”א, מוכרים את החמץ רגע לפני חג הפסח

0
0

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “ארגון מד”א, מקפיד על מכירת החמץ בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד”א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל- דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל עובדי ומתנדבי מד”א, ולכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח”.
מד
מד”א, מוכרים את החמץ רגע לפני חג הפסח

בכירי מד”א (מגן דוד אדום), יצאו אתמול (שני, 18.3), בשעות הצהריים למשימה חשובה במיוחד לקראת החג. מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, מנהל מרחב ירושלים, תמ”ג שלמה פטרובר, וחבר ועדת הרבנים של מד”א, הרב יוסי בן שחר, פגשו את רבה הראשי של העיר צפת, הרב שמואל אליהו והעניקו לו ייפוי כוח על מנת שהרב המכובד ימכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג, יחד עם חמץ רב של אזרחים וארגונים נוספים.

במסגרת המפגש המרגש, הודה הרב שמואל אליהו למנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, על הטיפול המסור לו זכה אביו, הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב מרדכי אליהו זצ”ל, כאשר לקה באירוע מוחי.

הרב אליהו, בירך את מד”א, ואיחל לבכירי הארגון, כי בזכות החסדים והפעילות החשובה להצלת חיים בה עוסקים כל צוותי מד”א מדי יום, יזכה מד”א לגדול, לפרוח ולהתקדם.

“בחודש האביב, יש פריחה של העם היהודי, וכל התכונות הטובות שבו עולות ופורחות. אין סמל גדול יותר ליהדות מאשר מגן דוד אדום והצלת החיים שאנשיכם עושים. אני מברך אתכם להמשך הצלחה ועשיית חיל”, אמר הרב הראשי לצפת, הרב שמואל אליהו, במהלך המפגש.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “ארגון מד”א, מקפיד על מכירת החמץ בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד”א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל-דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל עובדי ומתנדבי מד”א, ולכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן