ספורט ישראל

יו”ר הוועד האולימפי בישראל הנבחר, יהיה איש העסקים מר יגאל כרמי

0
0

היו”ר הנבחר מר יגאל כרמי; “אני קורא לכל איגודי הספורט, לממשלת ישראל, מנהל הספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ולרשויות המקומיות לאחד כוחות למאמץ משותף לעשייה. כוחנו באחדותנו. המטרה היא לנהל את הוועד האולימפי בישראל בשיתוף, שקיפות ונראות מלאים לטובת הספורט בישראל”.
יו
יו”ר הוועד האולימפי בישראל הנבחר, יהיה איש העסקים מר יגאל כרמי

הנהלת הוועד האולימפי בישראל, בחרה היום (ראשון) את איש העסקים יגאל כרמי (בן 59), לתפקיד יו”ר הוועד האולימפי בישראל, אשר יכהן בארבע השנים הקרובות.

בתפקידיו הספורטיביים הקודמים היה יגאל כרמי יו”ר מכבי תנועה עולמית, יו”ר הוועדה הבינלאומית של משחקי המכביה ויו”ר מכבי ישראל.

כרמי, מנכ”ל “תדיראן סוללות”, וחבר הנהלת חברת “סאפט” הבינלאומית, דירקטור בחברות ציבוריות, הוא בעל תואר מאוניברסיטת ניו יורק, ותואר ראשון מטעם אוניברסיטת תל אביב.

הנהלת הוועד האולימפי בישראל, בחרה גם את מר יורם ארנשטיין למזכיר הכבוד של הוועד האולימפי בישראל ואת מר אריה זייף לגזבר הכבוד.

בתום הישיבה, אמר היו”ר הנבחר מר יגאל כרמי, כי; “הבחירות מאחורינו, יצאנו היום לדרך חדשה, ומרגע זה מוטלת עלינו אחריות משותפת לקידום הספורט בישראל. אני קורא לכל איגודי הספורט, לממשלת ישראל, מנהל הספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ולרשויות המקומיות – לאחד כוחות למאמץ משותף לעשייה. כוחנו באחדותנו. המטרה היא לנהל את הוועד האולימפי בישראל בשיתוף, שקיפות ונראות מלאים לטובת הספורט בישראל”.

יעל ארד

כרמי, הוסיף, וציין, כי; “מטבע הדברים במרכז העשייה, עומדים הספורטאים והמאמנים. ההחלטה הראשונה של הנהלת הוועד האולימפי, היום, הייתה הקמת ועדת ספורט בראשותה של יעל ארד (ג’ודוקא ישראלית בעבר, סגנית אלופה אולימפית (ברצלונה 1992), סגנית אלופת העולם (המילטון 1993) ואלופת אירופה (אתונה 1993). הג’ודוקא ארד, היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, מדליית כסף. נחשבת לאחת מהספורטאיות הבולטות ביותר בישראל).

ועדת ספורט, בראשות ארד, תגייס את מיטב הכוחות המקצועיים הטובים בארץ ותעבוד בשיתוף פעולה עם היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל ומינהלת הספורט ההישגי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן