יום האישה הבינלאומי

מגדלי הפרחים בישראל מדברים בפרחים לנשים הרוסיות לרגל יום האישה הבינלאומי

0
0

לקראת יום האישה הבינלאומי 2013, מגדלי הפרחים בישראל, מרוצים; שלחו לחו”ל פרחים בשווי של כ-50 מיליון. ההכנסות תסתכמנה בכ-20 מיליון ₪ ◄ מזכיר ארגון מגדלי הפרחים, מר חיים חדד; “אנו שמחים שההכנסות הנאות שמגיעות ל-50 מיליון שקלים בכל החודש האחרון, הצליחו לשפר את ההתחלה הצולעת של החורף עם מכירות נמוכות ב’חג המולד’ האחרון”.
מגדלי הפרחים בישראל מדברים בפרחים לנשים הרוסיות לרגל יום האישה הבינלאומי
מגדלי הפרחים בישראל מדברים בפרחים לנשים הרוסיות לרגל יום האישה הבינלאומי

כ-50 מיליון פרחים שוגרו לחו”ל על ידי מגדלי הפרחים בישראל לקראת ’יום האישה הבינלאומי’ (International Women’s Day), והתמורה הכספית עבורם נאמדת בסכום של כ-20 מיליון שקלים – כך מגלה מזכיר ארגון מגדלי הפרחים, מר חיים חדד.

לדברי חדד; “המדינה רוסיה, בלטה בהזמנות של פרחים, נוכח העובדה, שבמדינה הזו ’יום האישה הבינלאומי’ המצוין ב-8 במרץ בכל שנה, הוא נחשב כתאריך חשוב עד כדי כך שאף רוסי המכבד את עצמו לא חוזר הביתה ב’יום האישה הבינלאומי’ בלי פרח לבת זוגו. מירב ההזמנות מחו”ל היו לפרחים; ורדים, גרברות, ליליות, ו-גיבסנית.

מזכיר ארגון מגדלי הפרחים, מר חיים חדד, הוסיף, ומסר, כי ’יום האישה הבינלאומי 2013’, ממשיך רצף של חודש מוצלח ביותר, כולל מכירות ’יום ולנטיין’, ו’יצוא’ מיוחד לבריטניה לרגל ’יום האם’.

חיים חדד, מזכיר ארגון מגדלי הפרחים בישראל

“אנו שמחים שההכנסות הנאות שמגיעות ל-50 מיליון שקלים בכל החודש האחרון, הצליחו לשפר את ההתחלה הצולעת של החורף עם מכירות נמוכות ב’חג המולד’ האחרון”.

מגדלי הפרחים, שסבלו מפגעי טבע, וחוסר ידיים עובדות, נהנו בחודש האחרון, ממזג אויר יציב, אשד אפשר לספק את כל כמויות הפרחים הנדרשות בארץ ובחו”ל.

מזכיר ארגון מגדלי הפרחים, מר חדד, ציין, כי; “בדומה ל’יום האהבה’ גם יום האישה הבינלאומי, הולך ותופס משמעות גם בשוק המקומי בישראל. מדי שנה, אנו רואים גידול של 15%-20% (אחוזים) בהזמנות ובנוסף לפרחים, יש ביקוש רב גם לצמחי נוי בעציצים, כמו; סחלבים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן