פלילים

השר לביטחון הפנים מר יצחק אהרונוביץ’: נתפוס המתנכל לראש העיר חדרה מר אביטן

0
0

השר יצחק אהרונוביץ’; “מר חיים אביטן, יצורף מעתה לרשימת אישי הציבור המאובטחים” ◄ יו”ר וועדת הביטחון בשלטון המקומי, אבי נעים: “דמם של ראשי הרשויות במדינת ישראל, הפך הפקר” ◄ חבר מועצת העיר חדרה והאופוזיציה מר צביקה גנדלמן; “”אני קורא למשטרה לפעול”.
השר לביטחון הפנים מר יצחק אהרונוביץ’: נתפוס המתנכל לראש העיר חדרה מר אביטן
השר לביטחון הפנים מר יצחק אהרונוביץ’: נתפוס המתנכל לראש העיר חדרה מר אביטן

העיר חדרה, ממשיכה מאז אמש (ג’) לרחוש ולגעוש בעקבות ההתנכלות לראש עיריית חדרה מר חיים אביטן בהצתת רכבו ומחסני עיריית חדרה בהן היה ציוד שהוכן על ידי ילדים למיצגי העדלאידע ה-8. עד כה הגיעו תגובות רבות של אישי ציבור, אזרחים, ומקורבי ראש העיר, שגינו באופן חד משמעי את מה שהם כינו ההתנהגות האלימה, הברברית ומסוכנת של העולם התחתון.

היום בעת ביקור של השר לביטחון הפנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ’, הוא אמר, כי; “משטרת ישראל, תשים ידה על מי שהצית אמש את מכוניתו של חיים אביטן ראש עיריית חדרה, ואת מחסן העירייה”.

השר אהרונוביץ’, הוסיף בדבריו, כי; “ראש עיריית חדרה, יצורף מעתה אל רשימת אישי הציבור המאובטחים בארץ, ובאותה הזדמנות הביע את משאלתו, כי משרד הפנים, יעביר למשרד ביטחון הפנים את תקציב האבטחה מיד לאחר הקמת הממשלה הבאה ומינויו של שר הפנים החדש”.

ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, הגיב על תמיכת השר לביטחון הפנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ’, באלו המילים; “התרגשתי מאוד מהתמיכה הגדולה שאני מקבל מאז ליל אמש והיום לאורך כל היום. תגובות מרגשות ומחזקות שמגיעות אליי במייל, בטלפון, במברקים, מאזרחים שמגיעים עד ללשכתי בכדי לומר מילה טובה, מנבחרי ציבור, מקולגות שלי מערים אחרות, משרי הממשלה, ואף מהשר לביטחון פנים ח”כ יצחק אהרונוביץ שהגיע לעירייה, חיזק, תמך והביע את עמדתו הנחרצת לגבי הטיפול באותם גורמים שליליים שגרמו למעשה הנפשע מול המייצגים של הילדים הקטנים שעלו באש.

ברצוני להודות לכולם מעומק ליבי על החיבוק הגדול, אני חזק, וחדרה חזקה, אמשיך בעשייה בכל כוחי”. סיכם מר חיים אביטן.

◄ צביקה גנדלמן; “”אני קורא למשטרה לפעול”

צביקה גנדלמן: “אני קורא למשטרה לפעול”

תא”ל במיל’ ולשעבר חבר מועצת העיר חדרה והאופוזיציה מר צביקה גנדלמן, המתכונן להתמודדות על ראשות העיר חדרה, באוקטובר 2013, פרסם הבוקר בדף הפייסבוק שלו כי; “השכמתי לבוקר חדש עם כותרת נוספת ולא מחמיאה על הקורה בעירנו חדרה… אפתח ואומר, אני דוחה בשאט נפש התנהגות אלימה וברברית שכזו כנגד כל אדם באשר הוא ובוודאי כנגד איש ציבור”.

גנדלמן, הוסיף. וכתב, כי; “אני קורא למשטרה לפעול בנחרצות כנגד כל סוגי העבריינות והפשיעה שהתגלו בעירנו במרוצת החודשים האחרונים ומשוכנע שיש בידה את הכלים, כדי למגר את התופעות האלו על מנת להביא לדין את הנאשמים”.

במהלך היום מאוחר יותר, פורסם בפייסבוק בדף “חדרתים עושים שינוי”, על ראש העיר מר חיים אביטן, כשנכתב, על האשמותיו, במילים הבאות; “שמענו אותך כל הבוקר מר אביטן בכל אמצעי התקשורת, מאשים את חברי האופוזיציה בשריפת רכבך, ומחסן התחפושות של העירייה”. חדרתים עושים שינוי, סיכם בעוקצנות; “אביטן, מה דעתך שהנסיבות הן סכסוך בין עבריינים???

◄ יו”ר וועדת הביטחון בשלטון המקומי; דמם של ראשי הרשויות במדינת ישראל, הפך הפקר

אבי נעים, ראש המועצה המקומית בית אריה – עופרים

יו”ר וועדת הביטחון בשלטון המקומי, וראש המועצה המקומית בית אריה – עופרים, מר אבי נעים, הגיב בחומרה על שריפת רכבו של ראש עיריית חדרה, מר חיים אביטן, ואמר, כי; “על גורמי הממשל המרכזי לתת ל’ראשי הרשויות’ את הכלים, המשאבים וההגנה לפעול בביטחון, וללא מורא נגד גורמים קיצוניים ועברייניים המאיימים על אזרחי המדינה בסופו של דבר”.

אבי נעים, הוסיף, וטען, כי; “לצערי הרב, דמם של ראשי הרשויות במדינת ישראל, הפך הפקר. המדינה, צריכה להפנים, כי ראשי הרשויות, נבחרי הציבור, הם אלה שנמצאים בחזית העשייה וההתמודדות עם אתגרי החברה הישראלית”.

◄ ועד הורים עירוני חדרה; מגנים בשאט נפש את הפגיעה במיצגי פורים

יו”ר ועד הורים עירוני חדרה, מר אלי לוינגר, הצטרף היום גם הוא רשימת המגנים את המתנכל לראש העיר חדרה, ולמחסני העירייה, בהן היה ציוד של תחפושות למיצגי העדלאידע אשר עמלו ילדים, הורים וצוותים חינוכיים.

אלי לוינגר, יו”ר ועד הורים עירוני חדרה

לוינגר, הוסיף, כי; “בשמי ובשם ועד ההורים בעיר חדרה, אנו מגנים בשאט נפש את הפגיעה במיצגי פורים.

אנו מחזקים את ידי הילדים, וכל מי שעבד והשקיע ומבטיחים שיימצאו חלופות הולמות והילדים והוריהם מוזמנים לחגוג את חגיגות פורים, מחרתיים (יום שישי 22/02/13) ברחוב הנשיא”.

אנו מקווים שהאחראים למעשה הוונדליזם וההשחתה, יימצאו וימוצה עימם הדין – יש גבול לכל מאבק או אי הסכמה ואנו מוקיעים את מי שפוגע בצורה שכזו. בברכת חזק ואמץ”. סיכם יו”ר ועד הורים עירוני חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן