כדורגל

מפכ”ל המשטרה; נפעל למיגור תופעות של אלימות וגזענות להתפתח במגרשי הכדורגל

0
0

מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו; “נפעל למיגור תופעות של אלימות וגזענות להתפתח במגרשי הכדורגל” ◄ יו”ר ההתאחדות, מר אבי לוזון; “זו הזדמנות נהדרת בשבילי להודות למפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו, על ההוראות שהעביר לשוטרים בשטח. המפכ”ל, הסביר לי, כי המשטרה תגלה אפס סובלנות, כלפי כל מקרה של גזענות ואלימות”.
מפכ
מפכ”ל המשטרה; נפעל למיגור תופעות של אלימות וגזענות להתפתח במגרשי הכדורגל

מפכ”ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, ויושב ראש ההתאחדות לכדורגל מר אבי לוזון, דנו אתמול (חמישי, צהרים) במיגור תופעת האלימות והגזענות במגרשי הכדורגל; “לכל המשתתפים בדיון אינטרס משותף – מיגור תופעת הגזענות מהשורש”, הדגיש המפכ”ל.

המפכ”ל, ויו”ר ההתאחדות לכדורגל, נפגשו בהמשך לשיתוף הפעולה בין הגופים, כחלק מהמאבק ב’אלימות והגזענות בכדורגל הישראלי’. בפגישה, נכחו גם; יו”ר המועצה למניעת אלימות בספורט כב’ השופט בדימוס אמנון שטרסנוב, נציגי פרקליטות המדינה, ראש אגף מבצעים ניצב ניסים מור, ומפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי.

לדברי רב ניצב דנינו; “עונת הכדורגל הזו, תיכנס להיסטוריה ככזו שבה עלינו מדרגה במאבק בגזענות, ובאלימות – כך הנחיתי את כל המפקדים. הפעילות המשטרתית תהיה על בסיס הערכת מצב, אין לנו כוונה לשנות את ההסדרים אליהם הגענו בנוגע לניהול האזרחי של המשחקים”.

“העבודה בשכר של השוטרים תפוקח ותבוקר ברמה הארצית, זאת על מנת שלא לחרוג מן הנדרש, ובכדי לא ליצור נטל בלתי סביר על הקבוצות”, הסביר המפכ”ל דנינו, והוסיף, כי; “סוגיית ה’מורחקים ממגרשי הכדורגל’ מבוקרת ומפוקחת ברמות הגבוהות ביותר”. כמו כן, המפכ”ל, ביקש להאיץ את התקנת האמצעים הטכנולוגיים והמצלמות במגרשים.

יו”ר ההתאחדות לכדורגל, מר אבי לוזון; “זו הזדמנות נהדרת בשבילי להודות למפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו, על ההוראות שהעביר לשוטרים בשטח. המפכ”ל, הסביר לי, כי המשטרה תגלה אפס סובלנות, כלפי כל מקרה של גזענות ואלימות. אני מקווה שכפי שהמשטרה דואגת שלא יהיו מקרים כאלה במגרשים, כך גם תנהג הפרקליטות המדינה, וכל מי שהמשטרה תעצור ותביא להארכת מעצר – יוגש נגדו כתב אישום במהירות, לצד החמרה בענישה”.

נציגי הפרקליטות, הבהירו, כי ימשיכו להביא את המורחקים בפני בתי המשפט, במגמה להרחיקם מהמגרשים לתקופות ארוכות.

בדיון נטלו חלק גם יושב ראש המועצה למניעת האלימות בספורט, כב’ השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, ראש אגף מבצעים במשטרה, ניצב ניסים מור, מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, ונציגי פרקליטות המדינה.

המפכ”ל דנינו, הודה למשתתפי הדיון על שיתוף הפעולה וההירתמות המשותפת להתמודדות עם הנושא החשוב הזה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן