כאן כפר יונה

כפר יונה, האופוזיציה מאשימה: אפי דרעי ראש המועצה, רוצה להגדיל תקציב הסגן שאין לו

0
0

בסוף השבוע שעבר, דחתה מועצת כפר יונה את הצעת התקציב ברוב של 6 חברים כנגד 3, ובכך קיבלה המלצת ועדת הכספים בראשותו של חבר המועצה, אבישי ברעם, לא לאשר הצעת התקציב שהגיש ראש המועצה מר אפי דרעי, בהן בקשתו התמוהה להגדיל תקציב סגנו ש… אינו בנמצא.
כפר יונה, האופוזיציה מאשימה: אפי דרעי ראש המועצה, רוצה להגדיל תקציב הסגן שאין לו
כפר יונה, האופוזיציה מאשימה: אפי דרעי ראש המועצה, רוצה להגדיל תקציב הסגן שאין לו

תקציב של מועצת הישוב כפר יונה, שוב לא אושר. חבר המועצה המקומית כפר יונה, מר אבישי ברעם, פנה במכתב אל ראש המועצה מר אפי דרעי, ובו הוא ממליץ לבצע מספר שינויים בהצעת התקציב, כמו למשל, לבטל סעיף תקציבי של 400 אלף שקלים אשר נועד לשכרו של סגן ראש המועצה, וזאת מן הטעם הפשוט; לא תאמינו; אין סגן ראש מועצה בשכר ולא היה לו כזה בארבע השנים האחרונות.

לטענת חבר המועצה המקומית כפר יונה, מר ברעם, חודש ינואר 2013, על סף סיומו והמועצה המקומית כפר יונה, ממשיכה להתנהל בלי תקציב מאושר לשנת 2013. זאת לאחר שבסוף השבוע שעבר, דחתה המועצה את הצעת התקציב ברוב של 6 חברים כנגד שלושה, ובכך קיבלה את המלצת ועדת הכספים בראשותו של חבר המועצה, מר אבישי ברעם, לא לאשר את הצעת התקציב שהגיש ראש המועצה מר אפי דרעי.

עולה, כי סעיף נוסף אשר חבר המועצה ברעם, מבקש לתקן הוא סעיף תקציבי ’התמיכות התורניות’. לטענתו של ברעם; “מדובר בתחומים שאינם באחריות המועצה המקומית, ולפי חוזר מנכ”ל משרד הפנים, המועצה לא אמורה לתת תמיכות כאלה, ועל פי ברעם; “המועצה תחסוך בסעיף זה 320 אלף שקלים נוספים”.

באותה נשימה מציע ברעם, גם לצמצם את היקף התמיכה המתוכנן בקבוצת הכדורגל של כפר יונה, אשר עומד כעת על סך של כמיליון שקלים, ולהסתפק במחצית הסכום בלבד.

לטענת חבר המועצה, מר ברעם, עוד שני סעיפים בספר התקציב שאינם מקובלים על רוב תושבי כפר יונה הם תקצוב של 14 מיליון שקלים לטובת בניית ’בית ספר חרדי’ ביישוב ועוד 4.7 מיליון שקלים המשולמים להסעות תלמידי תיכון אל בתי ספר מחוץ לכפר, תקציב שיכול להיחסך לנוכח העובדה, כי כבר יש ביישוב בית ספר תיכון.

סעיף אחרון אותו מבקשים לבטל ב’וועדת הכספים’ של כפר יונה, מוגדר כ”הוצאות הנהלה”, והוא עומד על 45 אלף שקלים בלבד. מדובר בכספים שאמורים לשמש את המועצה בקניית מצרכים שונים באחד העסקים בכפר, אלא שמדובר בעסק אשר מפר את חוקי התכנון והבנייה, בכפר על ידי שימוש חורג במדרכות ציבוריות, ובשטחי ציבור, ולכן, טוען, חבר המועצה המקומית כפר יונה, מר ברעם, הוא רואה פגם בכך שהמועצה מנהלת קשרי מסחר עם מי שמפר את חוקיה.

לצד הבקשות לקיצוצים מר ברעם חבר ועדת הכספים של המועצה המקומית, מעלה בפני ראש המועצה, כמה רעיונות היכן כן להשקיע כספים בשנת התקציב 2013. כך למשל, מציע ברעם, להשקיע 250 אלף ₪ בבניית תחנת מד”א ביישוב ו-250 אלף שקלים נוספים לטובת תחנת משטרה.

לדבריו את 14 מיליון השקלים אשר ראש המועצה מר דרעי, רוצה להפנות לבניית בי”ס חרדי, מציע חבר המועצה והכספים, להפנות באופן דחוף לבנייה של בית ספר יסודי מצפון ל-כביש 57, עבור שכונת יצחקי (1200 יח”ד), ועבור שכ’ קרני (עוד 1200 יח”ד), ההולכות ונבנות במקום.

חבר המועצה המקומית כפר יונה, מר אבישי ברעם, מציע לסיכום; “להשקיע עוד יותר משאבים בשיפור חזות וניקיון רחובות הכפר, ולא רק הרחובות הראשיים ולא פחות חשוב, הוספת תקציב לסעיף השמירה בגני הילדים בכפר יונה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן