בטיחות גיהות ובריאות בתעסוקה

על המעסיקים והעובדים לשמור על נוהלים ומשנה זהירות

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, מר דניאל חדד; "יש לחדד את הוראות הבטיחות, ולוודא, כי כולם מודעים לסיכונים ומשתמשים בציוד המתאים להגנתם. אני קורא למעסיקים להעביר הדרכות ריענון לעובדיהם, כדי שחס וחלילה לא נעבור שבועות כמו השבוע האחרון. לבי עם משפחות העובדים שנהרגו, ואני מקווה, כי נלמד את הלקח מהמחיר הכבד אותו הם שילמו, כדי לצמצם את הסיכונים התעסוקתיים".
0
0
מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, דניאל חדד
מנכ”ל המוסד לבטיחות ולגיהות, דניאל חדד

המוסד לבטיחות ולגיהות, מציין, כי השבוע החולף היה אחד הקשים בשנים האחרונות, מבחינת תאונות עבודה. מעבר למקרה המצער בבתי הזיקוק באשדוד ביום שבת, נהרגו 4 עובדים נוספים בתאונות (מנסיבות כמו התחשמלות, נפילה מגובה, פגיעה מעצם זר), מה שמוביל לסיכום של 6 הרוגים בשבוע עגום במיוחד.

עקב ההידרדרות בנושא והקפדה על הבטיחות והבריאות בעבודה, קורא המוסד לבטיחות ולגיהות, למעסיקים ולעובדים, לממוני ומנהלי הבטיחות, ולציבור הרחב, לשמור על כללי הבטיחות והבריאות בעבודה, ובכלל, ולהקפיד לקיים את נהלי העבודה הבטיחותיים.

“זהו בדיוק הזמן”, אומר מנכ”ל המוסד לבטיחות ולגיהות, מר דניאל חדד; “לחדד את הוראות הבטיחות, ולוודא, כי כולם מודעים לסיכונים ומשתמשים בציוד המתאים להגנתם. אני קורא למעסיקים להעביר הדרכות ריענון לעובדיהם, כדי שחס וחלילה לא נעבור שבועות כמו השבוע האחרון. לבי עם משפחות העובדים שנהרגו, ואני מקווה, כי נלמד את הלקח מהמחיר הכבד אותו הם שילמו, כדי לצמצם את הסיכונים התעסוקתיים”.

ב’מוסד לבטיחות ולגיהות’, מדגישים, כי במרכז המידע שלהם נמצאים כל הפרטים הדרושים, בנושאים כמו; סיכונים תעסוקתיים (על פי מקצועות), ציוד מגן וטיפול בחומרים מסוכנים, ומבקשים מהציבור להתעדכן בסיכונים הכרוכים בתחום עיסוקם.

ניתן לפנות למרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות, זאת ללא תשלום וללא כל התחייבות, דרך המספר; 03-5266455, או דרך המייל; info@osh.org.il.

המוסד לבטיחות ולגיהות

המוסד לבטיחות ולגיהות, הינו תאגיד ציבורי המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, ומשמש כתובת מרכזית למידע, הדרכה וייעוץ בנושאים הקשורים לתחומים אלה.

תפקידיו של המוסד לבטיחות ולגהות הן לנהל פעולות הסברה והדרכה במקומות עבודה באמצעות מחוזותיו הפרושים בכל רחבי הארץ; לערוך ולפרסם מחקרים וסקרי סיכונים במקומות עבודה; לסייע לבחירת נאמני בטיחות, ולהקמתן של ועדות בטיחות במקומות עבודה, להדריכם ולעודדם בפעולתם; לייעץ ולקדם פעולות לסילוק מפגעי בטיחות ומפגעים בריאותיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן