מסחר | תעשייה

יוניליוור ישראל, תעתיק פעילות מפעל היצור בעיר קרית אתא לעיר חיפה

0
0

יוניליוור ישראל, מרגיעים העתקת המפעל לאתר היצור הסמוך של החברה בחיפה, במסגרת מיזוג בו יעברו גם העובדים הקיימים, והמפעל יפעל בסינרגיה למפעל הקיים בחיפה.
יוניליוור ישראל, תעתיק פעילות מפעל היצור בעיר קרית אתא לעיר חיפה
יוניליוור ישראל, תעתיק פעילות מפעל היצור בעיר קרית אתא לעיר חיפה

כחלק מתהליכי שיפור ויצירת סינרגיה תפעולית, תעביר חברת יוניליוור ישראל (Unilever), מפעל הייצור שלה בקרית אתא לאתר בחיפה. המפעל המייצר מוצרי טיפוח אישי וביתי תחת המותגים פינוק, CIF ו-בדין, יועתק יחד עם עובדיו למפעל החברה הקיים כבר בעיר חיפה.

אנג’לו טרוקיה, יו”ר ומנכ”ל יוניליוור ישראל, אמר, כי; “בשנים האחרונות אנו בוחנים כל העת, את מצבת מפעלינו במטרה לשפר תהליכים, להתייעל וליצור סינרגיה תפעולית. במסגרת זו הוחלט לאחד בין שני אתרי יצור – קריית אתא, ו-חיפה הפועלים בסמיכות גיאוגרפית רבה. אנו גאים על האפשרות להמשיך ולשמר פעילות של מפעלי ייצור בישראל. אנו בטוחים כי המהלך יתרום לחיזוק מעמדה של יוניליוור ישראל כאחת מחברות מוצרי הצריכה המובילות בארץ”.

נודע, איחוד המפעלים, יעשה בתהליך הדרגתי אשר ייחל בחודשים הקרובים ואמור להסתיים עד סוף שנה זו.

אודות יוניליוור – Unilever

יוניליוור ישראל, נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם, מייצר ומפיץ למעלה מ-400 מותגים ומעסיק כ-170,000 עובדים.

יוניליוור, פועלת בתחום המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית. מוצרי יוניליוור, נוגעים בחייהם של מעל 2 מיליארד בני אדם בכל יום.

בין המותגים המובילים של יוניליוור ישראל; תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק, ועוד.

קיימות (sustainability), הפכה לחלק מהזהות התאגידית של יוניליוור ומוטמעת בכל רובדי הפעילות של החברה. מתוך תפיסת הקיימות שלה, יוניליוור, מפתחת דרכים חדשות של עשיית עסקים במטרה להכפיל את גודלה של החברה תוך צמצום ההשפעה על הסביבה, ומעורבות בקהילה בה היא פועלת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן