הבחירות לכנסת ה-19

הבחירות לכנסת ה-19: סופית מפלגת ’הבית היהודי’ עלתה ל-12 מנדטים

0
0

מפלגת הבית היהודי, זכתה בבחירות לכנסת ה-19, במנדט הנוסף על חשבון רשימת רע”מ-תע”ל, אשר תעמוד על 4 מנדטים. ואי לכך, סופית נקבע, כי ח”כ טאלב א-סנע, לא יכהן בכנסת. ומנגד מספר 12 ברשימת ’הבית היהודי’ היא הגב’ שולי מועלם תכהן בכנסת ה-19 ◄ מפלגת קדימה בראשות שאול מופז, נכנסה עם 2 מנדטים.
הבחירות לכנסת ה-19: סופית מפלגת ’הבית היהודי’ עלתה ל-12 מנדטים
הבחירות לכנסת ה-19: סופית מפלגת ’הבית היהודי’ עלתה ל-12 מנדטים

ועדת הבחירות המרכזית, בראשות השופט אליקים רובינשטיין, הודיעה הערב, כי ספירת קולות המעטפות הכפולות של מעלה מ-200,000 מקולות החיילים, המאושפזים והעובדים בבתי החולים, אסירים וסוהרים בבתי הסוהר, וחברי ועדות הקלפי ב’בחירות לכנסת ה-19’, הסתיימה במהלך היממה האחרונה (23-24.1.2013, במשכן הכנסת בשעות הצהריים (י”ג בשבט תשע”ג, חמישי, 14:00), וממנה עלה, כי; מנדט נוסף ניתן ל’מפלגת הבית היהודי’ בראשות נפתלי בנט, והיא עומדת סופית על 12 מנדטים. מפלגת קדימה בראשות שאול מופז, נכנסה עם 2 מנדטים.

מפלגת הבית היהודי, זכתה במנדט הנוסף על חשבון רשימת רע”מ-תע”ל, אשר תעמוד על ארבעה מנדטים. ואי לכך, סופית, נקבע, כי ח”כ טאלב א-סנע, לא יכהן בכנסת. ומנגד מועמדת מספר 12 ברשימת ’הבית היהודי’ היא הגב’ שולי מועלם, תכהן בכנסת ה-19. התוצאות התעדכנו כל העת באתר אתר ועדת הבחירות לכנסת ה-19.

במהלך הספירה השתתפו מאות עובדים אשר ספרו מעטפות כפולות כאשר בלט בסיועו הסופרים; יו”ר ועדת הבחירות, כב’ השופט אליקים רובינשטיין, אשר השתתף בעצמו בספירת המעטפות הכפולות ובהן הצבעת החיילים, נציגויות בחו”ל, אנשים המוגבלים בניידות, חולים, חברי ועדות קלפי והצבעות בבתי הסוהר.

דובר ועדת הבחירות, מר גיורא פורדס, אמר, כי; “הבחירות התנהלו באופן סדיר, והתלונות שהגיעו לא הצריכו את התערבות השופט או כוח משטרתי. במהלך יום הבחירות (שלשום), הגיעו לחמ״ל הבחירות מפכ״ל המשטרה, מבקר המדינה, משלחת בכירה מגרוזיה ושגריר בריטניה בישראל.

אחוז ההצבעות הסופי בבחירות לכנסת, הוא; 66.29%.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן