יופי נעים

ירין שחף: איך להתאפר בגווני פירות יבשים לקראת ט”ו בשבט

0
0

קחי לך תפוחים ותמרים המתיקי את יופייך… לדברי ירין שחף; “גווני הפירות היבשים בט”ו בשבט – מעוררים השראה לגווני האיפור, אם ממזגים בין הגוונים החומים הכתומים והצהובים נוצר דו שיח מסקרן והמראה יצירתי וחושני. מי שנוהגת להתאים את איפורה לעונות השנה, תשמח לגלות שהצבע הכתום עומד במרכז צבעי העונה. אווירת החג שבפתח היא הזדמנות נפלאה לדגמן מראה תואם לעונה בה הטבע מתעורר מתרדמתו”.
ירין שחף: איך להתאפר בגווני פירות יבשים לקראת ט
ירין שחף: איך להתאפר בגווני פירות יבשים לקראת ט”ו בשבט

השבוע הוא כאן, חג האילנות. אם חשקה נפשכן להתהדר ברוח החג ולהתאפר בגווני הפירות היבשים, ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר למקצועות היופי, מסביר; “צבעי האדמה שולטים מדי חורף, החידוש השנה הוא במרקם: מט. מבריק – אאוט, מט-אין! השפתון האדום מפנה מקום לטובת הכתום – המרענן הרשמי של העונה. אם ממזגים בין הגוונים החומים הכתומים והצהובים נוצר דו שיח מסקרן והמראה יצירתי וחושני.

איפור ססגוני וחושני

חן בנון, בוגרת ירין שחף מסבירה:”השפע הססגוני של צבעי הפירות היבשים מתכתב עם האופנה הנוכחית. הקולקציה העונתית משופעת בגוונים של כתום וצהוב. אווירת החג שבפתח היא הזדמנות נפלאה לדגמן מראה תואם לעונה בה הטבע מתעורר מתרדמתו. למראה הכללי נוסף כובע קש כתמתם, עטור פירות יבשים המשתלבים בהרמוניה מרבית…

כתם הפרי

מי שנוהגת להתאים את איפורה לעונות השנה, תשמח לגלות שהצבע הכתום עומד במרכז צבעי העונה.

ירין שחף:”הכתום, מעניק לרוב גוני העור לוק חם, מרענן ובריא. התוצאה המתקבלת נעימה למראה, אינה דרמטית ואינה מאפילה על הלבוש, שזה לא פחות חשוב.

כשמתאפרים ססגוני ודומיננטי חשוב לאפר כל צעד במקביל בשתי העיניים וזאת כדי לשמור על סימטריה מקסימאלית. מריחת עיפרון לבן על קו הריסים התחתון מגדילה את הלבן שבעין והופך אותה לגדולה יותר ומוארת”.

▼ כך יוצרים את המראה:

✿ מנקים את הפנים עם מי פנים.
✿ מורחים שכבת קרם לחות שתהווה מצע הולם לבסיס האיפור.
✿ מניחים מייק אפ נוזלי תואם את גוון העור.
✿ מפדרים את הפנים בתנועות תפיחה קלות (פודרה במרקם מט).
✿ מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר (בטון אחד בהיר יותר מגוון המייק אפ) למקומות בהם שכבת המייק אפ אינה מספקת כיסוי הולם.
✿ על גלגל העין מניחים צללית כתומה. את קו הקפל של העפעף מדגישים בגוון חום עם סיומת שפיצית לכיוון הרקה. על השטח שנותר עד לגבה מניחים צללית צהובה.
✿ מותחים פס איליינר שחור.
✿ מותחים פס לבן עם עיפרון עיניים על קו הריסים התחתון.
✿ מניחים סומק בגוון כתום חלודה.
✿ מושחים שפתון כתום בנגיעות “ברונזה”. מושחים שפתון בגוון ורוד עז.

♥ ט”ו בשבט שמח.

אל אתר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי (איפור, סטיילינג, שיער).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן