נדל"ן

מינהל מקרקעי ישראל: פארק הנופש חצרים, ליד באר שבע, יוצא לדרך

0
0

פארק הנופש חצרים, יוצא סופית לדרך, לאחר אישור ועדות התכנון ◄ פיתוח “פארק הנופש חצרים”, יתבצע בשיתוף עם משרד התיירות ומינהלת משותפת שתוקם לצורך הפרויקט בשיתוף המועצה האזורית בני שמעון ועיריית באר- שבע. תכנון הפארק, נעשה עבור מינהל מקרקעי ישראל על ידי חברת “יעדים” בראשות המתכננת איילה רונאל.
מינהל מקרקעי ישראל: פארק הנופש חצרים, ליד  באר שבע, יוצא לדרך
מינהל מקרקעי ישראל: פארק הנופש חצרים, ליד באר שבע, יוצא לדרך

ל’מינהל מקרקעי ישראל’, יש היום חדשות טובות; “פארק הנופש חצרים”, הגדול מסוגו בישראל, המשתרע על שטח של 1400 מ”ר מצפון לעיר באר שבע, יוצא לדרך לאחר שהתכנית המקודמת על ידי מינהל מקרקעי ישראל, אושרה בוועדות התכנון ובנייה, במטרה ליצור מוקד תיירות פנים חדש. הפארק, יכלול מתחם ספורט מוטורי ענק, יער חדש ומוסדר, שטחי מלונאות וספורט עממי ואטרקציות תיירותיות.

אורטל צבר, דוברת המינהל וממונה על יחסי ציבור, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “התכנית להקמת פארק חצרים, המקודמת ע”י מינהל מקרקעי ישראל, כחלק מהמדיניות הכוללת לפיתוח הנגב והפריפריה, אושרה בוועדת התכנון המחוזית.

לפי התכנית יוקם “פארק חצרים”, כפארק התיירות ופנאי הגדול מסוגו בארץ, בתחום השיפוט של המועצה האזורית בני שמעון, סמוך לעיר באר שבע, כהמשך ישיר ל”טבעת הירוקה” בצידה המערבי של בירת הנגב.

שטחו הכולל של הפארק הוא 7200 דונם. בשטח התכנית מיועדת הקמת יער מוסדר לצד מתחם פעילות נופש, מלונאות וספורט עממי. כ-1400 דונם, למטרת נופש ופנאי, כאשר מתחם נוסף ששטחו כ-800 דונם, יוקצה למטרת ’ספורט מוטורי’.

התכנית המקודמת ע”י מינהל מקרקעי ישראל, נובעת מרעיון מרכזי של יצירת “קניון פנאי”, שיפותח תוך השתלבות עם ערכי הסביבה והנוף הקיימים כיום באיזור. בתכנית הפארק הכוללת, יינתן דגש על פיתוח אטרקציות תיירותיות, לצד פיתוח מלונאות ושירותים תיירותיים בפארק החדש”.

מנהל מינהל מקרקעי ישראל, מר בנצי ליברמן, אומר, כי; “פארק חצרים, הוא אטרקציה ראשונה מסוגה שתיצור תמריץ נוסף לתושבי ישראל כולה להגיע ולטייל באיזור הנגב וכמובן יחזק את בירת הנגב, וייצור מקומות עבודה רבים לתושבי האיזור. הפארק, אף ייתן מענה ירוק ואטרקטיבי לצרכי הפנאי והנופש של תושבי באר שבע, והסביבה”

פיתוח הפארק, יתבצע בשיתוף עם משרד התיירות ומינהלת משותפת שתוקם לצורך הפרויקט בשיתוף המועצה האזורית בני שמעון, ו-עיריית באר- שבע. תכנון הפארק, נעשה עבור מינהל מקרקעי ישראל על ידי חברת “יעדים” בראשות המתכננת איילה רונאל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן