הבחירות לכנסת ה-19

קולט אביטל: אצביע מרצ, ולא לשלי יחימוביץ’, שזנחה דרך רבין ומלבינה את ההתנחלויות

0
0

ח”כ (עבודה) והדיפלומטית לשעבר הגב’ קולט אביטל; “לא אוכל להצביע למפלגה שלא תתמוך בשלום, שלא תתמוך בפינוי התנחלויות, שלא תלך בדרך שהתווה ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל. אם ח”כ יחימוביץ’, הפכה את העבודה ל’מפלגת מרכז’, ברור שמקומי, ומקום חבריי לערכי השמאל הוא במפלגת מרצ, שנותרה היום מפלגת השמאל הציונית היחידה בישראל”.
קולט אביטל: אצביע מרצ, ולא לשלי יחימוביץ’, שזנחה דרך רבין ומלבינה את ההתנחלויות
קולט אביטל: אצביע מרצ, ולא לשלי יחימוביץ’, שזנחה דרך רבין ומלבינה את ההתנחלויות

הדיפלומטית ח”כ לשעבר (העבודה) הגב’ קולט אביטל, שהתמודדה כמועמדת מפלגת העבודה, וכאישה הראשונה שהציגה מועמדות לתפקיד נשיא מדינת ישראל בשנת 2007, הודיעה היום (ג’), תצביע בבחירות הקרובות לכנסת ה-19, למפלגת מרצ. אשת הציבור הגב’ אביטל, אמרה הבוקר (ג’) ליו”ר מרצ, ח”כ זהבה גלאון, כי לא תוכל להצביע ל’מפלגת העבודה’, מאחר וזו הפכה ל’מפלגת מרכז’, וכאשת שמאל מובהקת, תצביע למפלגת מרצ בבחירות הקרובות.

בשיחה שהתקיימה הבוקר בין ח”כ זהבה גלאון, ראשת מרצ, לח”כ לשעבר (מפלגת עבודה), הגב’ קולט אביטל, ואשת ציבור ישראלית שמילאה תפקידים דיפלומטיים בכירים, אמרה אביטל לגלאון, כי תצביע מרצ, בבחירות הקרובות.

“נטיית ליבי הייתה כמובן להצביע ל’מפלגת העבודה’, אך מצאתי, כי “העבודה”, התרחקה מערכיי ומערכיה. זניחתו של תהליך השלום, איננה דבר של מה בכך. למרבה הצער, של שלי יחימוביץ’, נטשה את דרכו של יצחק רבין ז”ל, והיא “מלבינה” את ההתנחלויות שמהוות מכשול אדיר בתהליך המדיני”. אמרה הגב’ אביטל, לראשת מרצ ח”כ גלאון.

“לא אוכל להצביע למפלגה שלא תתמוך ב’שלום’, שלא תתמוך ב ’פינוי התנחלויות’, שלא תלך בדרך שהתווה ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל. אם ח”כ יחימוביץ’, הפכה את מפלגת העבודה למעשה ל’מפלגת מרכז’, ברור שמקומי, ומקום חבריי לערכי השמאל הוא במפלגת מרצ, שנותרה היום מפלגת השמאל הציונית היחידה בישראל”.

“אצביע הפעם מרצ, בלב שלם, בלי שום צורך להתפשר, בלי סיבות להתחרט. מקומי במפלגה שלא מוותרת על השלום, לא מוותרת על המאבק החברתי, ולא מוותרת על ערכי הדמוקרטיה והחופש” – אמרה ח”כ לשעבר (עבודה) הגב’ קולט אביטל ליו”ר מפלגת מרצ, ח”כ זהבה גלאון.

גלאון, הודתה לגב’ אביטל על תמיכתה החשובה, ואמרה לגב’ אביטל, כי: “מרצ, תניף גבוה בכנסת הבאה גם את הדגל המדיני, גם את הדגל החברתי, וגם את המאבק ל’הפרדת דת ומדינה’, ולמען ’סביבה ירוקה’ יותר. כך פעלנו תמיד, וכך נפעל גם בעתיד. אני שומעת כל יום רבים מ’מצביעי מפלגת העבודה’ שמבינים שמקומם איננו ב’מפלגת מרכז’, ומגיעים למרצ, תמיכתך חשובה לנו במיוחד בעת הזאת ואני מבטיחה לך שלעולם לא תצטרכי להתחרט שנתת את אמונך במרצ, נייצג בכנסת את ערכי השמאל בלי לוותר על דבר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן