הבחירות לכנסת ה-19

בר רפאלי, מצטרפת לקמפיין ’בחירות 2013 – הפעם כולם מצביעים’ לרגל הבחירות לכנסת

0
0

בר רפאלי; “כשהזמינו אותי לקחת חלק בקמפיין לא היססתי לרגע. אני שומעת המון אנשים שמדברים איתי על מה מפריע להם, לכן זה לא נתפס בעיני שכל כך הרבה מתוכם בוחרים להישאר בבית ולא להצביע. בעיני חלק מלהיות ישראלי זה לקחת אחריות על מה שקורה במדינה שלך. כל מה שנדרש מאיתנו זה להגיע פעם בכמה שנים לקלפי ולבחור, זאת לא רק זכותנו הדמוקרטית לצאת להצביע, זאת חובתנו המוסרית”.
בר רפאלי, מצטרפת לקמפיין ’בחירות 2013 – הפעם כולם מצביעים’ לרגל הבחירות לכנסת
בר רפאלי, מצטרפת לקמפיין ’בחירות 2013 – הפעם כולם מצביעים’ לרגל הבחירות לכנסת

’התנועה לתקשורת חברתית’, שהוקמה על ידי שיר נוסצקי, רגב קונטס, ורועי נוימן, דיווחה, על הצטרפותה של הדוגמנית והשחקנית בר רפאלי, לקמפיין “בחירות 2013 – הפעם כולם מצביעים” לרגל הבחירות לכנסת ה-19.

שלשום, הגיעה רפאלי, לצילומי סרטון הקמפיין ב’אולפני NET-V’, בעיר תל אביב, יחד עם; שלומי שבן, אראל סג”ל, ורועי בר נתן. בכך מצטרפת בר אל שורה ארוכה של מובילי דעת קהל מתחומים שונים ביניהם גם אמנים; צביקה הדר, קרן מור, חיים יבין, שירי מימון, עומר אדם, אייל גולן, עלמה זק, עברי לידר, יובל שרף, ושף אייל שני, המשתתפים בקמפיין.

לדברי רועי נוימן, מנהל מערך דוברות ואסטרטגיה של ’התנועה לתקשורת חברתית’; “הקמפיין ’בחירות 2013 – הפעם כולם מצביעים’, שם למטרה להעלות את אחוזי ההצבעה בבחירות הכלליות לכדי 80%. זאת לאחר שפחות מ-65% מאזרחי ישראל הצביעו בבחירות האחרונות, כלומר; יותר משליש מבעלי זכות הבחירה, אמרו – וואלה, יש יום חופש והעדיף ללכת לים, לקניון או סתם לרבוץ מול הטלוויזיה והאולפן השקוף.

אין ספק, כי אחוזי ההצבעה בישראל, שירדו בעשור האחרון, מצביעים על מגמה מדאיגה לפיה האזרחים בוחרים לא להשתתף בהליך הדמוקרטי כאקט מחאה או מחוסר אמונה בכוחם להביא לשינוי. הקמפיין, שמקיימת “התנועה לתקשורת חברתית”, בא לשנות מציאות זאת דרך פעילויות הסברה שונות”.

בר רפאלי, עם יוזמי הקמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות, מימין: רועי נוימן, שיר נוסצקי ו-רגב קונטס | צילום : נתאלי וייס | איפור: נתנאל אטיאס | שיער: ניר רובין

“אין ספק, כי מדובר באחד הימים המרגשים שחווינו במהלך הקמפיין. ההתגייסות המלאה והמיידית של בר רפאלי, כמו גם שורה ארוכה מאוד של אמנים שונים למען המטרה מראה עד כמה חשוב שאזרחי ישראל, ייצאו להצביע ב-22 בינואר, ויבחרו את האנשים והדרך שיובילו אותנו בשנים הקרובות”. אמר, רועי נוימן, מראשי התנועה לתקשורת חברתית.

הדוגמנית רפאלי, אמרה, כי; “כשהזמינו אותי לקחת חלק בקמפיין לא היססתי לרגע. אני שומעת המון אנשים שמדברים איתי על מה מפריע להם, לכן זה לא נתפס בעיני שכל כך הרבה מתוכם בוחרים להישאר בבית ולא להצביע”.

“בעיני” – הוסיפה הדוגמנית בר רפאלי; “חלק מלהיות ישראלי זה לקחת אחריות על מה שקורה במדינה שלך. לאורך אלפי שנים אנשים נלחמו על הזכות להצביע, ועתה – כשזה אפשרי לכולם, וכל מה שנדרש מאיתנו זה להגיע פעם בכמה שנים לקלפי ולבחור, זאת לא רק זכותנו הדמוקרטית לצאת להצביע, זאת חובתנו המוסרית”.

הגולשים המעוניינים לקבל את חולצת הקמפיין, ניתן לקבל לקבלה לאחר תרומה באתר מימונה, כשכל הרווחים מיועדים לקידום הקמפיין.

בימים הקרובים, יועלו לעמוד הפייסבוק של התנועה סרטונים ופרומואים לקראת שחרור הסרטון בשבוע הבא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן