צבא | משטרה | ביטחון

חיל האוויר: שני אנשי צוות-אוויר של מטוס F-16, נטשו במהלך נחיתה בבסיס רמת-דוד

0
0

לשני אנשי הצוות שלום, המטוס ניזוק ◄ לאחר תקלה שהתגלתה במטוס הקרב F-16, על המסלול בבסיס חיל האוויר הישראלי רמת-דוד ◄ מפקד חיל-האוויר, אלוף אמיר אשל, הורה על הפסקת האימונים במערך, ועל הקמת וועדת חקירה לבדיקת האירוע.
חיל האוויר: שני אנשי צוות-אוויר של מטוס F-16, נטשו במהלך נחיתה בבסיס רמת-דוד
חיל האוויר: שני אנשי צוות-אוויר של מטוס F-16, נטשו במהלך נחיתה בבסיס רמת-דוד

שני אנשי צוות מטוס “ברק” (F-16D) נטשו במהלך היום (רביעי) את המטוס על המסלול, במהלך נחיתה בבסיס רמת-דוד. לאנשי הצוות שלום, והם פונו לבדיקות רפואיות.

מתחקיר ראשוני, עולה, כי הצוות החליט על נטישה בעקבות תקלה טכנית במטוס. מפקד חיל-האוויר, האלוף אמיר אשל, הורה על עצירת האימונים במערך ה”ברק”.

הפעילות המבצעית והכוננויות המבצעיות של חיל האוויר, נמשכות כמתוכנן. כמו כן, הורה מפקד החיל אלוף אשל, על הקמת וועדת חקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

גורם בכיר בחיל-האוויר, מסר, כי; הטייס, והנווט, פעלו נכונה, ועל פי ההוראות, כפי שמלמדים את הצוותים באימוני סימולטור. כיוון שבעת נחיתה, המטוס נע במהירות גבוהה מאוד, החשש הוא מפני התהפכות אשר בה עלול הצוות להיהרג, אך שני אנשי הצוות, הצליחו הפעם לפעול במהירות ולנטוש את המטוס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן