עובדים | תעסוקה | כוח אדם

סניפי המוסד לביטוח לאומי, יהיו סגורים מחר (חמישי), לאור החלטת מועצת העובדים

0
0

מועצת עובדי המוסד לביטוח לאומי, החליטה לפני שעה קלה על השבתת אזהרה של כל סניפי המוסד בכל רחבי הארץ מחר (יום חמישי 27.12.12) זאת לאחר שהמגעים שהתנהלו בין הצדדים במהלך 12 החודשים האחרונים – מאז פג תוקף הסכם השכר הקיבוצי הענפי, לא הניבו תוצאות כלשהן.
סניפי המוסד לביטוח לאומי, יהיו סגורים מחר (חמישי), לאור החלטת מועצת העובדים
סניפי המוסד לביטוח לאומי, יהיו סגורים מחר (חמישי), לאור החלטת מועצת העובדים

ללא כל התראה מוקדמת, הודיעה היום (רביעי, אחה”צ), מועצת עובדי המוסד לביטוח לאומי, כי החליטה לפני שעה קלה על השבתת אזהרה של כל סניפי המוסד בכל רחבי הארץ מחר (יום חמישי 27.12.12).

בעקבות הודעת מועצת עובדי המוסד לביטוח לאומי, יהיו סניפי המוסד לביטוח לאומי בכל רחבי הארץ, סגורים מחר, עקב שביתת אזהרה בת יום אחד. כמו כן, נודע, כי השביתה, היא בגיבוי מלא של הסתדרות עובדי המדינה, ו’ההסתדרות הכללית’, מוכרזת לאחר שהמגעים שהתנהלו בין הצדדים במהלך 12 החודשים האחרונים – מאז פג תוקף הסכם השכר הקיבוצי הענפי, לא הניבו תוצאות כלשהן.

יושבת ראש הועד הארצי של עובדי הסניפים ב’ביטוח הלאומי’, הגב’ סימונה סונגו מזרחי, ציינה, כי; “מדובר ב’שביתת אזהרה בת יום אחד’ בלבד, אך אם הנהלת המוסד לביטוח לאומי, לא תתעשת, ותקדם את המשא ומתן על ’תוספת כח אדם’ והתאמת תנאי העבודה למתחייב מהעומס האדיר על עובדי הביטוח הלאומי – ישובו העובדים, וידונו באפשרות להחרפת העיצומים, כבר בשבוע הבא”.

זאת ועוד; לטענת יו”ר הועד הארצי של עובדי הסניפים ב’ביטוח הלאומי’, הגב’ סונגו-מזרחי; “תיקוני החקיקה הרבים שנוספו במחלקות הבטחת הכנסה, זקנה ושאירים, נכות, ואבטלה, יגרמו לתוספת עבודה רבה מאוד שתגרום לנטל כבד מאוד על העובדים הכורעים כבר היום תחת העומס”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן