הבחירות לכנסת ה-19

הבחירות לכנסת ה-19: סקר קובע, לבני צונחת, יחימוביץ מאבדת גובה, בנט מאבד 3 מנדטים

0
0

פרופ’ אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, עורך הסקר; “בנט אמנם מאבד 3 מנדטים, אך מוסיף לשמור על כוחו, לבני מאבדת את המומנטום של הקמת התנועה ומתקרבת לקו החסימה”.
הבחירות לכנסת ה-19: סקר קובע, לבני צונחת, יחימוביץ מאבדת גובה, בנט מאבד 3 מנדטים
הבחירות לכנסת ה-19: סקר קובע, לבני צונחת, יחימוביץ מאבדת גובה, בנט מאבד 3 מנדטים

הבחירות לכנסת התשע עשרה הן הבחירות הכלליות שייערכו בישראל ביום שלישי 22 בינואר 2013 (י”א בשבט תשע”ג), בעוד 27 יום, ניכר, כי השבוע החולף אינו עושה חסד עם הרשימות השונות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-19, כך עולה מסקר שערך השבוע פרופ’ אבי דגני, נשיא ’קבוצת גיאוקרטוגרפיה’.

על פי הסקר, ’הליכוד ביתנו’ מאבד בשבוע הזה מנדט אחד, המועמד נפתלי בנט (ממקימי תנועת “ישראל שלי” ויושב-ראש מפלגת “הבית היהודי”), מאבד שלושה מנדטים בקירוב, ייתכן בשל פליטת הפה שהסעירה את התקשורת.

מפלגת ’העבודה’ בראשות שלי יחימוביץ’, מאבדת אף היא מנדט וממשיכה מגמה של היחלשות.

המועמדת ציפי לבני בראשות “התנועה” צונחת מגובה 8 מנדטים לפני שבוע ל-4.5 מנדטים בלבד, המועמד יאיר לפיד מרשימת “יש עתיד” מתחזק וחוזר לאחוזים שידע לפני שלושה שבועות.

מפלגת ש”ס, מתחזקת, על אף מריבות מבית והשפעות חיצוניות.

רשימת ’עוצמה לישראל’ בראשות אריה אלדד ומיכאל בן ארי, מופיעה עם 4 מנדטים. מי שעל פי הסקר נאבק עדיין באחוז החסימה הם תנועת ’קדימה’, בראשות שאול מופז, הרב חיים אמסלם, ורשימת ’הירוקים הצעירים’.

לדברי פרופ’ אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, עורך הסקר; “נפתלי בנט, אמנם מאבד 3 מנדטים, אך מוסיף לשמור על כוחו, ציפי לבני מאבדת את המומנטום של הקמת “התנועה”, ומתקרבת לקו החסימה”.

מהסקר, עולה, כי אילו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, אלו התוצאות שהיו מתקבלות;

<!–ElectionsForThe19thKnessetSurvey_25-12-12-01.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן